مشروح اخبار


» پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره سور در شهرستان کهگیلویه



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره سور_دارگنجی_گندم کار_ لاکوره_ برفکون_آبچندار_تنگ رودچک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره سور_دارگنجی_گندم کار_ لاکوره_ برفکون_آبچندار_تنگ رودچک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.


به گزارش راک نیوز حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره سور_دارگنجی_گندم کار_ لاکوره_ برفکون_آبچندار_تنگ رودچک در تاریخ ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۱ به مدت قرارداد ۱۲ ماه منعقد شده است.


وی مبلغ کل قرارداد اجرایی را ۱۵/۷ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: طول کل مسیر ۱۷/۵ کیلومتر که با ماشین آلات موجود پروژه در مراحل پایانی و بهره برداری است.


پیمانجو افزود: ۳۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری و ۲۱ دستگاه ابنیه فنی دهانه‌های یک تا ۶ متری توسط پیمانکار اجرا شده است.


وی تصریح کرد: عملیات فنی و اجرایی با وجود فقر مصالح، دارای ۷ کیلومتر زیر اساس تونان (مصالح رودخانه ای)، ۱۰ کیلومتر آماده روکش در حال کار و اجرا است که نوع آسفالت بیندر اصطلاحاً سرد که از مرغوبیت بالا و از گواهی استاندارد آزمایشگاه مکانیک خاک استان نیز برخوردار است که به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.


پیمانجو به جزئیات پروژه اشاره کرد و افزود: آسفالت انجام شده در آبچندارهای علیا و سفلی و چال نسه ۲ کیلومتر، روستاهای دارگنجی، دره سوره، گندم کار، میان دره گندم کار به طرف جاده برفکون به طول ۳ کیلومتر در حال کار است که پخش ۱/۵ کیلومتر آسفالت این روستاها هم اکنون انجام شده است.


لازم به توضیح است اعتبار این پروژه ها با پیگیری های حجت الاسلام موحد اختصاص داده شد.



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1403, 11:35



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: راه ارتباطی ۱۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد آسفالت شد
  • بازدید رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چرام از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دلی یاسیر سرفاریاب/پالار:این پروژه با اعتباری بیش از 95 میلیارد ریال و با پیشرفت 30 درصدی در حال اجراست/ تصاویر
  • پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه در دستور کار راهداری/3 پروژه با اعتبار 600 میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست
  • روایت رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه از تحولات عظیم در حوزه راه روستایی
  • آغاز عملیات روکش آسفالت جاده یاسوج_بابامیدان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟