مشروح اخبار


» اصولگرایان خيلي به خاتمی ظلم کردند



اصولگرایان باید به صراحت به مردم باید بگویند که مردم شما احمدی‌نژاد را نمی‌شناختید و این ما بودیم که او را به شما معرفی کردیم و ما عامل اصلی بودیم و از شما عذر خواهی می‌کنیم.

راک نیوز"»سياسي: نماینده سابق مجلس گفت: اصولگرایان باید به صراحت به مردم باید بگویند که مردم شما احمدی‌نژاد را نمی‌شناختید و این ما بودیم که او را به شما معرفی کردیم و ما عامل اصلی بودیم و از شما عذر خواهی می‌کنیم.

اصولگرایان خيلي به خاتمی ظلم کردند
محمد‌رضاخباز در گفت‌و‌گو با ایلنا، گفت: به دلیل اینکه اصولگرایان در طول هشت سال بر خاتمی ظلم کردند، امروز احمدی‌نژاد را قسمت اصولگرایان کرد تا اولین لطمه را به اصولگرایان بزنند.وی افزود: اصولگرایان باید به خاطر حمایت از احمدی‌نژاد رسما از مردم عذر خواهی کند و توبه نمایند، چرا که اتفاقاتی که بر سر کشور افتاده است ایران را ۳۰ سال به عقب انداخته است و محکوم کردن تنها راهکار اصولگرایان نیست.

خباز بیان کرد: اصولگرایان باید به صراحت به مردم باید بگویند که مردم شما احمدی‌نژاد را نمی‌شناختید و این ما بودیم که او را به شما معرفی کردیم و ما عامل اصلی بودیم و از شما عذر خواهی می‌کنیم. اگر اصولگرایان این کار را انجام دهند حتما به نفع خود کار کرده‌اند و مردم عذر آنان را می‌پذیرند و در پیشگاه خداوند توبه کنند و از راهی که رفتند باز گردند.عضو نمایندگان ادوار مجلس در رابطه با هشدار احمدی‌نژاد در خصوص لغو انتخابات نظام پزشکی نیز گفت: احمدی‌نژاد در مقام و جایگاهی قرار ندارد که به نظام پزشکی در خصوص رد و تایید صلاحیت حرفی را بزند، چرا که در مقام و جایگاه این کار قرار ندارد. عضو هیات تطیبق مصوبات دولت با قوانین کشور اظهار داشت: وقتی برای استیضاح که حق مجلس است احمدی‌نژاد این هیاهو را به راه انداخت و این همه هزینه به پای نظام گذاشت و روسای قوا در ذهن مردم و مجلس را در انظار مساله دار کرد طبیعی است که وقتی شیشه عمر آقایان رای نیاورد و شورای نگهبان وی را تایید صلاحیت نکند، حتما نظام باید هزینه سنگینی را پرداخت کند.وی گفت: آقایان برای این رد شدن احتمالی کاندیدای خود هزینه سنگینی را برنامه ریزی کرده‌اند.مگر اینکه‌‌ وجهه این چهره برای مردم کمرنگ شود و حنایشان برای مردم رنگ نداشته باشد وگرنه وقتی برای وزیر این اتفاق افتاد،برای کاندیدای مطرح خود نیز برنامه سنگینی را پیش بینی کرده‌اند.

خباز خاطرنشان کرد: این اتفاقات که در کشور رخ داد اولیش نبود و اگر نظام محکم پای آن نایستد آخری آن نیز نخواهد بود.
عضو هیات تطیبق مصوبات دولت با قوانین کشوربیان کرد: وقتی در چهارده خرداد در عزیزترین روز و مقدس‌ترین مکان حرم امام خمینی (ره) به نوه امام اهانت می‌شود و کسی به مقابله با این رفتارنمی پردازد، باید امروز منتظر انجام چنین حرکتی باشیم و اگر قوه قضاییه با این رفتار برخورد نکند این اتفاق آخرین حرکت نخواهد بود.
خباز در توصیه به احمدی‌نژاد گفت: رئیس دولت باید در این برهه لجبای را کنار گذارد تا بقیه زمان کاری خود را به سلامت طی کند.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1391, 20:15



» اخبار مرتبط:

  • اعتراف یا حرف های مصلحتی /دوران خاتمی به نمایندگان بهتر احترام می گذاشتند
  • بزرگ‌تر از احمدی‌نژاد هم نتوانست انتخابات را به تأخیر بیاندازد
  • درخواست کواکبیان برای اتحاد اصولگرایان
  • جواد لاریجانی: نباید از دولت احمدی نژاد انتقادکنیم چون به سود اصلاح طلبان است
  • احمدی‌نژاد سهمش را از اصولگرایان گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟