مشروح اخبار


» من می آیم شما هم روز جمعه بیایید



نماینده مردم دو حوزه انتخابیه در پنج دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم فهیم استان خواست تا روز جمعه با حضوری بی نظیر تشکر خود از ..

نماینده مردم دو حوزه انتخابیه در پنج دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم فهیم استان خواست تا روز جمعه با حضوری بی نظیر تشکر خود از  مقام معظم رهبری را به نماینده ایشان تقدیم کنند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛سیدمحمد موحد در گفتگوی اختصاصی با این رسانه در پاسخ به انتخاب سید شرف الدین ملک حسینی به منصب نماینده ولی فقیه در استان  گفت : بنده معتقدم این انتصاب بسیاربجا وکاملا براساس محاسبات همه جانبه انجام گرفته است .


نایب رئیس اسبق کمسیون اصل نود مجلس افزود : باتوجه به سوابق خانوادگی سیدشرف الدین ملک حسینی  نظربه شایستگی  های شخص خود ایشان وبراساس موازین والگوهای دینی این انتخاب  صورت پذیرفته وقطعا مقام معظم رهبری همه محاسبات را مد نظر قرار دادندوهمانطوری که در متن این حکم آمده نظربه سوابق و ارادتمندی مردم به سید شرف الدین ملک حسینی این کار انجام گرفته است.
سید محمد موحد در ادامه یاد آور شد : به اعتقاد بنده لازم است مردم غیور وفهیم استان از دو جهت باید حضوری بی نظیر به مانند آنچه در گذشته به نمایش گذاشتند یکی به جهت استقبال از رئیس دفتر مقام معظم رهبری جناب حجت السلام گلپایگانی داشته باشند که خود  تشکر از مقام عظمای ولایت میباشد ودوم در حمایت از مسئولیت یکی از فرزندان این استان که به حق از شایستگان  دینی وملی میباشد  حضور بهم رسانند.
نماینده مردم بهبهان در  هشتمین دوره  مجلس شورای اسلامی از حضور خود در مراسم روز جمعه سخن گفت ومجددا همه مردم را به حضور در این واقعه میمون دعوت نمود.
لازم بذکر است این مراسم استقبال از ساعت 10:30دقیقه روز جمعه در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز و مسیر این مراسم به مصلی نماز جمعه ختم میگردد.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1391, 02:42



» اخبار مرتبط:

  • فرزندی که جانشین پدر شد
  • مراسم معارفه نماینده ولی فقیه وحاشیه های آن +تصاویر
  • تاجگردون به رهبری نامه نوشت
  • علت برگزار نشدن معارفه سیدشرف الدین ملک حسینی چه بود
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟