مشروح اخبار


» مردم کهگیلویه و بویراحمد به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند



مردم انقلابی و ولایتمدار، شیر‌زنان و شیرمردان استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خویش بودند و به ندای ایشان لبیک گفته‌اند در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

راک نیوز ؛ امام جمعه یاسوج با بیان این‌که خداوند بزرگ را شکر‌گزاریم که این توفیق الهی نصیب مردم این دیار شد تا جمعی از عاشقان ولایت از شهرستان‌های مختلف استان به آرزوی قلبی خود رسیده و ضمن زیارت مقام عظمای ولایت از بیانات و رهنمودهای راهگشای معظم‌له بهره ببرند. امام جمعه یاسوج گفت: جمعی از مردم کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.

 

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار، شیر‌زنان و شیرمردان استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خویش بودند و به ندای ایشان لبیک گفته‌اند در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

امام جمعه یاسوج با بیان این‌که خداوند بزرگ را شکر‌گزاریم که این توفیق الهی نصیب مردم این دیار شد تا جمعی از عاشقان ولایت از شهرستان‌های مختلف استان به آرزوی قلبی خود رسیده و ضمن زیارت مقام عظمای ولایت از بیانات و رهنمودهای راهگشای معظم‌له بهره ببرند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام این دیدار افزود: شروع این کار در روز معارفه حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه مبنی بر درخواست‌های مردمی که خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند انجام شد و از رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورا ی سیاست‌گذاری ائمه جمعه مبنی بر دیدار تعدادی از مردم این دیار با مقام معظم رهبری پیشنهاد داده شد که دفتر مقام معظم رهبری به درخواست مردم پاسخ مثبت دادن که تعدادی از مردم استان خدمت مقام معظم رهبری برسند.

حسینی با بیان این‌که مردم به خاطر اظهار ارادت و وفاداری خدمت ولی‌فقیه خویش که تعیین کننده خطوط اصلی نظام است شرفیاب می‌شوند.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور استاندار تشکیل شد مقدمات این کار فراهم شده است که تعدادی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه پنج استان دیگر خدمت مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند و مشخص شد از هر قشری درصدی برای دیدار خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و دستگاه‌های مرتبط از دو هفته پیش تاکنون مقدمات و کارهای لازم را جهت تسهیل دیدار مردم با مقام معظم رهبری انجام می‌دهند.

امام جمعه یاسوج به سفر روز شنبه دادگر رئیس دفتر خویش اشاره کرد و گفت: برای هماهنگی بهتر جهت انجام مقدمات لازم با دفتر مقام معظم رهبری به تهران می‌روند و برنامه و چگونگی دیدار در اسرع وقت به اطلاع مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد.



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1392, 16:54



» اخبار مرتبط:

  • علت برگزار نشدن معارفه سیدشرف الدین ملک حسینی چه بود
  • من می آیم شما هم روز جمعه بیایید
  • تذکر دفتر مقام معظم رهبری به استانداری تهران
  • تاجگردون به رهبری نامه نوشت
  • امام جمعه یاسوج از رهبری کمک خواست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟