مشروح اخبار


» علت برگزار نشدن معارفه سیدشرف الدین ملک حسینی چه بود



رییس دفتر مقام معظم رهبری در این زمینه معتقد بود که سفر ایشان نیز باید همانند سایر مردم و بر اساس روند عادی انجام شود و از انجام هرگونه تشریفات و سختی هایی که برای مردم و مسوولان ایجاد می شود باید پرهیز کرد.

سید ˈحسین صابریˈ دلیل برگزار نشدن آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان را لغو پرواز صبح (جمعه) از مقصد تهران به یاسوج اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده قرار شد که مقدمات سفر حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدی گلپایگانیˈ رییس دفتر مقام معظم رهبری میهمان ویژه این آیین از طریق پرواز شیراز انجام شود که این امر مورد پذیرش دفتر مقام معظم رهبری قرار نگرفت.

وی ابراز داشت: حتی با هماهنگی های انجام شده مقدمات کار برای اعزام یک فروند بالگرد برای انجام این سفر فراهم شد که در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدی گلپایگانیˈ رییس دفتر مقام معظم رهبری وی مایل بود این آیین در زمان بهتر و مناسب تری برگزار شود.

صابری عنوان کرد: رییس دفتر مقام معظم رهبری در این زمینه معتقد بود که سفر ایشان نیز باید همانند سایر مردم و بر اساس روند عادی انجام شود و از انجام هرگونه تشریفات و سختی هایی که برای مردم و مسوولان ایجاد می شود باید پرهیز کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در این استان به روز چهارشنبه هفته آینده 23 اسفند 91 موکول شد.


به گزارش راک نیوز، قرار بود آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین سید ˈشرف الدین ملک حسینیˈ نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد روز جمعه 18 اسفند 91 با حضور حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدی گلپایگانیˈ رییس دفتر مقام معظم رهبری در یاسوج برگزار شود.



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1391, 23:46



» اخبار مرتبط:

  • مراسم معارفه نماینده ولی فقیه وحاشیه های آن +تصاویر
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام میراحمد تقوی به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسینی
  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • زندگینامه: سید شرف‌الدین ملک حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود