مشروح اخبار


» جايزه‌ام را به هيچ کس تقديم نمي‌کنم!



 اسطوره فوتبال ايران پس از دريافت نشان ستاره طلايي کنفدراسيون فوتبال آسيا ابراز اميدواري کرد که فوتبال ايران و آسيا هر چه بيشتر به سطح بالاي فوتبال در اروپا نزديک شود.

به گزارش ايسنا از مالزي، علي پروين پس از دريافت نشان ستاره طلايي AFC درباره مراسم کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: تاکنون در چنين مراسمي که با نظم و ترتيب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم اين‌چنيني در ايران به هيچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. اميدوارم پس ازاين هم شاهد دريافت چنين جايزه‌هايي از سوي ايرانيان باشيم. البته همين قدر که خدا تن سالمي به ما داده بايد شکر کنيم.

وي ادامه داد: اين جايزه در کلکسيون جايزه‌هايم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پيش مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مراسمي از پيشکسوتان باشگاه تقدير کرد که کار بسيار خوبي بود و حالا هم خوشحالم که اين توفيق نصيبم شده است که در اين مراسم حضور داشته باشم.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران درباره ديدارش با رييس شوراي المپيک آسيا اظهار کرد: خواسته ما از وي اين بود که فوتبال آسيا را به اروپا نزديک‌تر کند. آن زماني که ما فوتبال بازي مي‌کرديم فوتبالمان به تدريج به اروپا نزديک مي‌شد و حالا هم درخواستمان اين است که اين اتفاق بيفتد.

وي در ادامه از ايرانيان مقيم مالزي به دليل استقبالشان از وي تشکر کرد و گفت: استقلال و پرسپوليس درهمه جاي دنيا طرفدار دارد و به همين دليل ما هر جايي که مي‌رويم مورد توجه مردم قرار مي‌گيريم.

به گزارش ايسنا، پروين در ادامه و در پاسخ به اين سوال که جايزه خود را به چه کسي تقديم مي‌کند، گفت: من جايزه‌ام را به هيچ کس تقديم نمي‌کنم! در خانه‌مان اتاقي دارم که همه جايزه‌هاي من در آن قرار دارد. دختران من در اين اتاق جايي را براي اين جايزه درست کرده‌اند وآن را مي‌خواهند بين تصوير من و همسرم قرار دهند. پس باز هم تاکيد مي‌کنم جايزه‌ام رابه کسي تقديم نمي‌کنم چون جاي اين جايزه آماده آماده است.وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که به جز پدرش و مادرش چه کسي بيشترين تاثير را در زندگي‌اش داشته است، گفت: برادر بزرگترم. زماني که پدرم و مادرم مخالف فوتبال بازي کردن من بودند او خيلي براي من زحمت کشيد که فوتباليست شوم.

پروين درباره سفرش به مالزي هم گفت: اين دومين سفر من به مالزي است، بار اول پيش از انقلاب ايران به اين کشور آمده بودم و حالا مي‌بينم که همه چيز در اين جا تغيير کرده است.

به گزارش ايسنا، هفته گذشته در برنامه 90 مصاحبه‌اي از علي پروين پخش شد وي درباره رضايتش از اين مصاحبه گفت: به نظر من برنامه قشنگي بود و آقاي فردوسي پور زحمت کشيده بود و براي مصاحبه به دفتر ما آمده بود، البته قبل از مصاحبه به او گفتم که اگر مي‌خواهد مرا بپيچاند صحبت نمي‌کنم! در مجموع مصاحبه خيلي خوب بود و فکر مي‌کنم به خاطر درخواست مردم يک بار ديگر هم پخش شود. در اين مصاحبه خيلي ساده هر چه ته دلم بود گفتم. البته اين تنها گوشه‌اي از صحبت‌هاي من بود چون اگر بخواهم درباره فوتبال حرف بزنم 20 -30 ساعت طول مي‌کشد.

به گزارش ايسنا، کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال همچنين درباره اصطلاح فوتبال علي اصغري که به وي نسبت مي‌دهند گفت: زماني که در بازي‌هاي آسيايي پکن قهرمان شديم به غفوري فرد رييس وقت سازمان تربيت بدني گفتم که شانسي قهرمان شديم هيچ مربي اين حرف را نمي‌زد ولي من گفتم که تيم‌هاي ديگر با جت به سمت پيشرفت مي‌روند و ما با موتور گازي به دنبالشان مي‌رويم.

وي ادامه داد: زماني که ما فوتبال بازي مي‌کرديم از آسيا چند پله بالاتر رفته بوديم و مثلا از تيم ملي فرانسه که آن روزها يکي از قدرت‌هاي فوتبال بود با گل دقيقه 90 ،2 بر 1 باختيم. اکنون اما متاسفانه ما از آسيا عقب‌تر هستيم ولي مي‌توانيم بهتر از اين باشيم.

وي در پايان و در پاسخ به اين سوال که اگر فوتباليست نمي‌شد به چه ورزشي روي مي‌آورد گفت: من واليبال را خيلي دوست دارم و حتما واليباليست مي‌شدم.




تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1392, 08:16



» اخبار مرتبط:

  • درباره صلح نوبل
  • کفاشيان: به جام‌جهاني هم برويم، فوتبال‌مان پيشرفت نمي‌کند
  • رویانیان از مردم یاسوج تشکر کرد
  • اظهارات فوتبالي احمدي نژاد
  • درآمدزايی‌غيرمشروع‌همسرفوتباليست‌مشهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟