مشروح اخبار


» درگيري فيزيکي کارمندان در يک نهاد دولتي!



مرکز ملي فضاي مجازي وابسته به شورايعالي فضاي مجازي صبح روز گذشته صحنه درگيري و اغتشاش نيروهاي پژوهشگاه سابق ارتباطات و فناوري اطلاعات با کارمندان فعلي اين مرکز شد. به گزارش مهر، صبح روز يکشنبه چند تن از افراد که براساس گفته کارمندان مرکز ملي فضاي مجازي، از نيروهاي حراست وزارت ارتباطات بودند به همراه برخي از مسئولان پژوهشگاه سابق ارتباطات و فناوري اطلاعات، بدون هماهنگي و نابهنگام وارد مرکز ملي فضاي مجازي شدند و خواستار پس گيري اين پژوهشگاه شدند.

ورود اين افراد به مرکز ملي و پژوهشگاه فضاي مجازي منجر به درگيري‌هايي شده است؛ به نحوي که اين افراد آسانسورهاي اين مرکز را قفل و ورود و خروج را مسدود کرده و با تخليه اتاق معاون اداري مالي اين مرکز، تلاش کرده اند که جايگاه قبلي خود را پس گيرند. اين در حالي است که براساس گفته شاهدان اين درگيري ها، دکتر مهدي اخوان بهابادي، رئيس مرکز ملي و دبير شورايعالي فضاي مجازي در اين مرکز حضور نداشته است.

نيروهاي پژوهشگاه سابق ارتباطات و فناوري اطلاعات مدعي شده اند که براساس حکم و دستور رئيس جمهور قصد پس گرفتن اين پژوهشگاه را از مرکز ملي فضاي مجازي دارند. گفتني است، پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات به عنوان يکي از زيرمجموعه‌هاي وزارت ارتباطات، سال گذشته و با تشکيل شورايعالي فضاي مجازي و مرکز ملي ذيل آن به دستور رئيس جمهور و براساس حکم شورايعالي اداري منحل شد تا مرکز ملي فضاي مجازي از ظرفيتها و امکانات اين پژوهشگاه در جهت اهداف خود استفاده کند.




تاریخ انتشار : 1 خرداد 1392, 09:39



» اخبار مرتبط:

  • ابهام در يک انتصاب
  • واکنش كتايون رياحي به انتشار عکس هایش در کنار خواننده خارج نشین
  • جامعه مجازي زاگرس نشينان راه اندازي شد
  • بررسي رفع فيلتر «فيس‌بوک»
  • ملي‌پوش سابق كشتي يك نفر را به قتل رساند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟