مشروح اخبار


» کنایه لاریجانی ! / قاليباف به دنبال جمع‌آوري رأي حلال است.



اين روزها، همه حرف‌هايي که به درد ستون ما مي‌خورد انتخاباتي است و شکر خدا، توليدات خوبي در اين زمينه وجود دارد. به چند نمونه توجه فرماييد:

برادر علي لاريجاني در مراسم بهره‌برداري از بزرگراه امام علي(ع) به روح قاليباف شهردار تهران و توجه اين روح به حرام و حلال اشاره کرد و گفت‌: «‌قطعاً روح وي در اين مراسم حاکم است و بنده از او سپاسگزاري مي‌کنم به طوري که در حال حاضر قاليباف به دنبال جمع‌آوري رأي حلال است.»

برادر بزرگتر آن برادر قبلي، يعني برادر جواد لاريجاني طي سخناني پدرانه به کانديداهايي که رجل سياسي و مذهبي بودنشان تائيد شده توصيه کرد: «نامزدها دنبال عکس فوتوژنيک و پوستر نباشند مانکن که نمي‌خواهيم انتخاب کنيم». احتمالا اين برادر بزرگتر تصور کرده‌اند که رجال سياسي و مذهبي احراز صلاحيت شده اين را متوجه نيستند . شايد هم خواسته تا سنش بالا نرفته به همه اعلام کند که چقدر رجل سياسي مذهبي‌تر از بقيه است !

يکي از همين رجل سياسي مذهبي هم که اصولا نمي‌تواند دنبال عکس فوتوژنيک باشد و از جهت ايشان خيال برادر جواد لاريجاني راحت است، اعلام کرده: «معتقدم که 55 ميليون نفر به من راي مي‌دهند». تعداد واجدين شرايط 50 ميليون نفر است و به اين ترتيب به اعتقاد ايشان، اگر همه واجدين راي در انتخابات شرکت کنند، 7 نفر ديگر جمعا منفي 5 ميليون راي خواهند آورد!

 

بعضي‌ها داغشو دوست دارند!

 

بعضي‌ها دوست دارند که همه چيز را به شدت پر رمز و راز جلوه دهند. بعضي‌ها نه تنها رمز و راز ، که داغشو دوست دارند. برادر اسفنديار دولت به شدت اعلام کرد: «حتي اگر در کار ما وقفه‌اي ايجاد شد، شما اميدوار باشيد و بدانيد که ما تا شب انتخابات داغ‌داغ حضور داريم». احتمالا منظور برادر اسفنديار هم اين بوده که «قطعا روح ايشان هم در انتخابات حضور خواهد داشت» اما آن را با عباراتي متفاوت بيان کرده است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: «عده‌اي ديدند نمي‌توانند احمدي‌نژاد را با چوب‌هاي قديمي دولت‌هاي قبلي بزنند و به همين دليل شروع به تخريب و ترسيم چهره‌هاي مخوف کردند». البته واضح و مبرهن است که چهره‌هاي مخوف، خيلي با روح‌هاي داغ داغ فرق ندارند و به همين دليل به نظر مي‌رسد بعضي‌ها ميل به خودزني پيدا کرده‌اند، آن هم با چوب‌هاي جديد !

محمدحسین روانبخش/مردم سالاری




تاریخ انتشار : 4 خرداد 1392, 07:08



» اخبار مرتبط:

  • شش آبان «سالروز ولادت محمود احمدي‌نژاد»!
  • سخناني شيرين از بزرگان سياست کشور
  • زندگی بدون عمو پورنگ"، هرگز!!
  • کفش آمد ... کفن هم مي‌آيد!
  • يک جمله يا يک تريلي جمله؟!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟