مشروح اخبار


» ستایش کمالوندی از کارکنان ارشاد کهگیلویه و بویراحمد



 به دلیل کمبود نیرو و اعتبار کمالوندی: کارکنان ارشاد کهگیلویه و بویراحمد وظایفی بیش از حد توان بر عهده دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون نیروهای ما در ارشاد اسلامی استان هر یک به دلیل برخی کمبودها پنج تا شش وظیفه کاری را برعهده دارند.

خبرگزاری فارس: کمالوندی: کارکنان ارشاد کهگیلویه و بویراحمد وظایفی بیش از حد توان بر عهده دارند

 

به گزارش راک نیوز به نقل از  فارس ،امین کمالوندی امروز در نشست با هنرمندان چرام با تسلیت وفات حضرت زینب (س) به اتفاق بزرگ پیش رو اشاره کرد و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که دولت آینده «نقطه‌های قوت دولت را داشته و نقطه‌های ضعف آن را نداشته باشند»، گفت: تلاش خواهیم کرد در راستای منویات مقام معظم رهبری حماسه سیاسی عظیمی خلق کنیم.

وی بخشی از این حماسه را جامعه فرهنگ، هنر و رسانه ذکر کرد و با بیان اینکه ما مأٔموریت‌ها و چارچوب‌های خاص خود را داریم، عنوان کرد: نوک پیکان فرهنگ، هنر و رسانه استان ما هستیم که بدون شما اهالی فرهنگ و هنر و رسانه وجود خارجی نداریم چراکه شأن ما خدمتگزاری به هنرمندان و فرهنگیان و اهالی رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناتوانی‌های خود در مدت تصدی، بخشی از ناتوانی‌ها را مربوط به توان جسمی و مالی و ... ذکر کرد و تعداد نیروها را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 110 نفر اعلام کرد.

کمالوندی با اشاره به اینکه به هر نیرو پنج تا شش وظیفه محول شده است، گفت: این تعداد نیرو باید حداقل به 700 نفر سرویس بدهند که قطعاً از توان آن‌ها خارج است، ضمن اینکه ممکن است برخی از نیروها تخصص لازم را نداشته باشند.

وی با پذیرش انتقادها خود را نیز منتقد دانست و با بیان اینکه طبق قانون خدمات کشوری که سال 88 ابلاغ شده است شهرهای زیر 70 هزار نفر نمی‌توانند اداره داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید یک شهرستان 71 هزار نفر باشد که بتوان به آن یک اداره مستقل و چارت داد و شهرستان چرام می‌تواند نمایندگی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که تا چند ماه اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر حسب جمعیت درجه سه بوده است، متذکر شد: به لطف خداوند و تلاش‌ها بسیاری از افراد، اداره ما به درجه دو تبدیل شد و هم طراز استان‌های کردستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و ایلام شد.




تاریخ انتشار : 6 خرداد 1392, 00:43



» اخبار مرتبط:

  • وزیر ارشاد به استان کهگیلویه وبویراحمد می آید
  • موفقیتی بزرگ برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • استودیوی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
  • همایش بزرگ تجلیل از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟