مشروح اخبار


» رسانه های فعال کهگیلویه و بویراحمد درانتخابات ریاست جمهوری تجلیل شدند



 خبرنگاران و مسئولین رسانه های فعال در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراها در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.وی بیان داشت: مردم استان بیشترین بهره را از مطالب و اخبار رسانه ها در جهت پیشرفت و توسعه استان برده اند.

خبرنگاران و مسئولین رسانه های فعال در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و شوراها در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، این مراسم ظهر سه شنبه به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور استاندار، مدیرکل صدا و سیما، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد و جمعی از اصحاب رسانه استان در یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه استان در تحقق حماسه سیاسی گفت: قلم بدستان بهترین رزمندگان در جبهه فرهنگی و رسانه هستند که تحت لوای ولایت با تهاجم فرهنگی مقابله می کنند.

سید حسین صابری افزود: رسانه های این استان در طول برگزاری انتخابات حضوری فعال و هوشمندانه داشتند و حتی گاهی برخی مشکلات را نیز به مسئولین انتخابات اطلاع می دادند تا در جهت رفع آنها تلاش شود.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر رسانه ها در قبال جامعه بیان کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگسازی در همه عرصه های جامعه بی بدیل است.

صابری تصریح کرد: از بسیاری از نارساییها و مشکلات استان از زبان خبرنگاران مطلع می شوم و آنها تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات جامعه دارند.

وی بیان داشت: مردم استان بیشترین بهره را از مطالب و اخبار رسانه ها در جهت پیشرفت و توسعه استان برده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز در این مراسم قلم، کتاب و آثار تاریخی را سه رسانه گذشتگان دانست و گفت: برترین و بهترین کتب، کتب آسمانی هستند که انسان را به دنیای دیگر متصل کرده و نسل های گذشته را با نسل ها آینده مرتبط می کند.
مدیرکل صدا وسیمای استان نیز در این مراسم با بیان اینکه رسانه های استان برای تحقق حماسه سیاسی لحظه ای درنگ نکردند، گفت: همه اصحاب رسانه با سلایق و گرایش های مختلف در حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا "ید واحده" هستند.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: هیچ رسانه معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان وجود ندارد.

امین کمالوندی افزود: درانتخابات مجلس نهم در این استان شاهد آرامترین فضای رسانه ای بودیم و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اوج بلوغ فکری و سیاسی رسانه های استان بود.
در پایان این مراسم 38 نفر از خبرنگاران و مسئولین رسانه های فعال استان در انتخابات ریاست جمهوری از جمله پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز  تجلیل شدند.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1392, 15:09



» اخبار مرتبط:

  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است
  • خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+حاشیه ها وتصاویر
  • آزادی اندیشه و حفظ کرامت انسانی افراد باید هدف غایی همه خبرنگاران استان باشد.
  • حضور کاروانی روستائیان برای رای دادن در انتخابات شورای شهر ممنوع است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟