مشروح اخبار


» خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+حاشیه ها وتصاویر



همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات استانداری شهر یاسوج و با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران برگزار شد،

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ در این مراسم که در سالن اجتماعات استانداری شهر یاسوج و با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران برگزار شد، 91 نفر از خبرنگاران استان تجلیل شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت: در این استان 49 نشریه مختلف مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 40 نشریه عمومی و 9 نشریه نیز تخصصی هستند.

امین کمالوندی تصریح کرد: از میان این نشریات 36 نشریه فعال و 13 نشریه نیز غیر فعال هستند.

وی افزود: تعداد نشریات استانی تا قبل از سال 84، 12 نشریه بود و طی هشت سال به 49 نشریه رسیده است و طی 27 ماه گذشته 24 نشریه مجوز و امتیاز نشر دریافت کرده اند.

کمالوندی تعداد خبرنگاران استان را 118 نفر عنوان کرد و افزود: امسال 91 خبرنگار از یاسوج و سی سخت، 13 خبرنگار از گچساران، 11 خبرنگار از دهدشت و دو خبرنگار نیز از شهرستان بهمئی تجلیل می شوند.

وی افزود: با توجه به تعداد نشریات استان و نسبت به جمعیت استان ما از لحاظ کمی از سرانه کشوری بالاتر هستیم اما از لحاظ کیفی تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله داریم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:طی 11 ماهی که در این استان مشغول به کار شده ام، بسیاری از مشکلات استان را از طریق رسانه ها شناختم و برای رفع انها اقدام کردم.

در  این مراسم همچنین کتاب "ساجمه ریز" از "حسن بهرامی" شاعر کهگیلویه و بویراحمدی و کتاب "سید بی ادعا" مجموعه خاطرات "سرهنگ شکر الله واهبی زاده" از ایثارگران دفاع مقدس نیز در این مراسم رونمایی شد.

اگرچه زحمات محمدپور معاونت محترم مطبوعاتی ارشاد استان وخانه مطبوعات که در برگزاری این مراسم تلاش وافری نموده بود ند،قابل ستایش است ، ولی از حاشیه های این مراسم که کمی جای نقد دارد نمیشود چشم پوشید:
-از انتخاب یکی از نمایندگان مطبوعاتی که بکرات از کلمه "کاغوذ"بجای "کاغذ " دربیان خود استفاده مینمود ،تا دیگر نماینده ای که دربیان مشکلات سایت های استانی ، با توصیف شرایط سایت خود سخن را کامل کرد.
از حق طلبی یک خبرنگار زن برای خواندن دعایش از تربیون ،تا تواظع استاندار در روزهای پایانی دولت دهم و معاونت سیاسی که امام جماعت شده بود وبسیاری دیگر...

alt


alt


alt


alt


alt


alt

 

alt


alt


alt


alt


البته از مهم ترین حاشیه ها باید به همزمانی تولد محسن محقق، سردبیر ابتکار جنوب با روز خبرنگار درکهگیلویه وبویراحمد نام برد.




تاریخ انتشار : 15 مرداد 1392, 12:32



» اخبار مرتبط:

  • خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند
  • من به عنوان مدیر کل از تیتر یک خبرگزاری ،سایت و نشریه می ترسم
  • رسانه های فعال کهگیلویه و بویراحمد درانتخابات ریاست جمهوری تجلیل شدند
  • آن مرد آمد ،آن مردبومی واصلاح طلب آمد
  • روز خبرنگار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود