مشروح اخبار


» کمک مردمي به دانشگاه احمدي‌نژاد؟!



   با گذشت تنها 20 روز از اعلام شماره حساب مردمي يکي از مديران احمدي نژاد مدعي شده، 600 ميليون تومان کمک مردمي براي دانشگاه احمدي‌نژاد واريز شده است.  تداوم يا عدم تداوم حضور احمدي نژاد در عرصه سياسي سوالي بود که همواره ذهن تحليلگران را به خودش مشغول مي‌کرد تا اينکه خبر صدور مجوز تاسيس دانشگاه ايرانيان منتشر شد. دانشگاهي که شوراي عالي انقلاب فرهنگي مجوز تاسيس آن را صادر کرده بود و تاسيس آن قطعي بود.

رئيس دولت دهم حتي در برنامه‌اي که براي خداحافظي و حلاليت طلبي از مردم در شبکه يک تلويزيون پخش شد دانشگاه را قالب اصلي فعاليت‌هاي پژوهشي خود دانست و تاکيد کرد که پول دانشگاه تازه مجوز گرفته «ايرانيان» از آسمان مي‌آيد. او همچنين شماره حسابي را براي دريافت کمک‌هاي مردمي به دانشگاه اعلام کرد که هرکس بنا به خواست و توانمندي‌اش براي تاسيس آن ياري مالي رساند. شماره حسابي که بعدها در خبرگزاري‌ها اعلام شد به نام حميد بقايي و شريک است. وحيد شاکري مديرکل رسانه‌اي نهاد رياست جمهوري در دولت دهم با اشاره به کمک‌هاي مالي مردم به دانشگاه رئيس جمهور پيشين ايران مدعي شده است که بنده دو هفته پيش خبر داشتم که 600 ميليون از سوي مردم به حساب دانشگاه ريخته شده مردم از 100 هزارتومان تا 2 هزارتومان به دانشگاه احمدي نژاد کمک کرده‌اند. به اين ترتيب آمار تازه‌اي از سوي دولت دهمي‌ها بعد از نقل مکان آنها از پاستور منتشر شده که معلوم نيست پايه و اساس آن چيست و بر اساس کدام سند، مديرکل رسانه‌اي نهاد رياست جمهوري مدعي اين رقم کمک‌هاي مردمي شده است.

البته ذکر اين نکته ضروري است که مردم و کارشناسان اقتصادي و سياسي در اين 8 سال گذشته هرگز دل خوشي از آمارهاي دولت دهمي‌ها نداشته اند و همواره شبهاتي درباره آمارهاي اقتصادي و حتي سياسي ارائه شده توسط آنها وجود داشته که خاطره خوبي در ذهن افکارعمومي بر جاي نگذاشته است.

از سوي ديگر در جايي که همه از گراني و تورم مي‌نالند و مردم همه زير بار فشارهاي اقتصادي هستند، معلوم نيست چگونه تا اين حجم کمک‌هاي مردمي به حساب حميد بقايي و شريک واريز مي‌شود.پارسينه،




تاریخ انتشار : 4 شهریور 1392, 03:16



» اخبار مرتبط:

  • مجوز دانشگاه احمدي‌نژاد در آستانه ابطال؟
  • تحليل خاتمي درباره پايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد
  • به جايگاه رئيس جمهوري رحم کنيد
  • اسباب کشي يا تمديد قرارداد؟
  • چرا از احمدي‌نژاد انتقاد نکنيم؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟