مشروح اخبار


» سکانداری بدهکارترین شهرداری استان 15 خواستگار دارد.



یکی از اعضای شورای شهر یاسوج گفته ندادن باج به اعضای شورای شهر از شاخصها و معیارهای شهردار آینده یاسوج هست. اینکه اعضای شورای شهر برای باج گیری .

عضو شورای شهر یاسوج گفت: بیش از 15 گزینه برای شهردار جدید شهر یاسوج مطرح است و شاید از اعضای شورای جدید در بین این گزینه ها باشد.

هدایت الله اکبری در گفت و گوبا(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که بنده از 15 گزینه اطلاع دارم، افزود: اکثر افرادی که مطرح می باشند نیروهای بومی استان هستند.

وی اظهارکرد: هنوز به طور جامع و کامل اجماع برای انتخاب شهردار یاسوج وجود ندارد و در باره شهردار صحبت نشده است.

عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد:آیتم ها و مشخصاتی برای انتخاب شهردار یاسوج اعلام شده که قرار است کسانی که بعنوان گزینه شهردار مطرح هستند با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر ایده ها و برنامه ها و روزومه خود را ارائه دهند که از بین آنان دو نفر گزینش و از بین این دو نفر در جلسه علنی رأی گیری و هرکدام که بیشترین رأی را آورد بعنوان شهردار انتخاب می شود.

اکبری بیان کرد: مدیر بودن، داشتن شجاعت و ندادن باج به اعضای شورا از شاخصها و معیارهای شهردار آینده یاسوج هستند.

وی ادامه داد: شهردار جدید باید به اعضای شورا باج ندهد و با ارائه راهکار و برنامه بتواند شهرداری مقتدر و موفق باشد تا اینکه بتواند برنامه های طرح شده از سوی شورا را اجرایی کند.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: ساختار شورای جدید متفاوت با شورای قبلی است تقریبا تخصصی است و افراد جوانی در این شورا حضور دارند و تا جایی که اطلاع دارم  اعضای این شورا افرادی هستند که دنبال سهم خواهی، مطالبات و منافع شخصی نیستند و هدفشان خدمت به مردم است.

هدایتی با بیان این مطلب که شهر یاسوج مردمی فهیم دارد و لایق یک شهر زیبا و خوبی هستند، اظهارکرد: باید بعنوان "پایتخت طبیعت ایران" با انتخاب یک شهردار مقتدر و مدیر بتوانیم این شهر را به جایگاه خود برسانیم و با عملکرد خود به مسافران و گردشگران بگوییم که یاسوج واقعا "پایتخت طبیعت ایران" است.

وی گفت: شهردار بومی یا غیر بومی فرقی ندارد و هرکسی که آیتم های مشخص شده را داشته باشد و موفق شود اکثریت آراء را کسب کند از او حمایت می کنیم و بومی یا غیر بومی بودن برای ما مهم نیست.

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان در کنار و همراه شورای اسلامی شهر باشند ما دوست داریم که در تمام جلسات شورا حضور داشته باشند و تا کسانی که بخواهند سهم خواهی کنند و دنبال منافع شخصی خود باشند رسوا شوند و اعضای شورا به بیراهه کشیده نشوند

به نظرمی رسد که اعضای شورا باید از طریق مراجع قضایی دارایی های آنان مشخص و ثبت شودتا بعد از اتمام دوران بحث و مسایلی بوجود نیاید و  از کسی خطایی سر نزند.



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1392, 21:33



» اخبار مرتبط:

  • شهردارقلعه رئیسی درکهگیلویه منصوب شد.
  • شهردار بهبهان چه زمانی انتخاب میشود
  • نگین تاجی عزل شد،یک دکتر شهردار یاسوج شد
  • شهردار بهبهان اتنخاب شد
  • شهردار شهر نورآبادممسنی انصراف داد/شهردار شهر دگری خواهم شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟