مشروح اخبار


» ضعف مالی در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مشهود است



کلیه رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند و هیچ گونه رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که آفت...


رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضعف مالی در رسانه‌های استان مشهود بوده که انتظار می‌رود توجه بیشتری به اصحاب رسانه شوند.

به گزارش راک نیوز  ؛ محمدلطیف ارجمند عصر دیروز در جمع خبرنگاران اتخاذ راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی در مواجه با رسانه‌های داخلی را از برنامه‌های رسانه‌های استانی برشمرد و اظهار کرد: کلیه رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند و هیچ گونه رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که آفت و تهاجم به سبک زندگی غربی باید از سوی رسانه‌های کشوری و استانی مدنظر قرار گیرد، گفت: رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در عرصه‌های مختلف اقدام کنند.

وی به تاثیر‌پذیری رسانه‌ها در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: ایجاد باور نسبت به کارآمدی اسلام و انقلاب، در نظر گرفتن جایگاه خرده‌فرهنگ‌ها در جامعه که نیازمند تقویت هستند و تاکید رسانه‌ها بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ارجمند با تاکید بر این‌که حکومت جمهوری اسلامی ایران مردمی و ریشه آن ولایت فقیه است، گفت: اگر کسی ولایت‌مدار نباشد دیدگاه آحاد مردم نسبت به وی منفی بوده از این‌رو از محورهای اساسی بسیج رسانه؛ وحدت‌افزایی است.

این مسئول رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را ولایتمدار دانست و گفت: ممکن است که در این زمینه شاهد تفاوت‌ها و شدت و ضعف‌هایی باشیم اما تا آن‌جا که رصد می‌کنیم رسانه‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

ارجمند در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که هر رسانه‌ و مسئولی تفاوت سلیقه‌هایی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و ... دارد، گفت: در صورتی که اختلاف سلیقه‌ای باشد نباید اختلافات بازتاب عمومی داده شود چراکه دشمن دنبال اختلاف و تفرقه‌اندازی بین اقشار مختلف است.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی دارای وحدت خاص و خوبی هستند، گفت: امیدواریم وحدت رسانه‌ها به همین نحو ادامه داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت مالی و وجود برخی نواقص در حوزه رسانه استان اشاره کرد و گفت: با ارزیابی و رصدهای صورت گرفته از رسانه‌های استان می‌توان دریافت که رسانه‌های استانی از لحاظ بضاعت مالی ضعیف هستند.



تاریخ انتشار : 25 دی 1392, 07:58



» اخبار مرتبط:

  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • نباید دلایل شخصی را در اطلاع‌رسانی دخیل کنیم.
  • رسانه های خبری شهرستان کهگیلویه صداقت کاری داشته باشد
  • برگزاری همایش شورای هماهنگی رسانه‌ها در یاسوج
  • رسانه های فعال کهگیلویه و بویراحمد درانتخابات ریاست جمهوری تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟