مشروح اخبار


» اظهارات عجیب یک نماینده اصولگرای مجلس



عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس گفت: با این وضعیت فرهنگی که در چند ماهه اخیر در کشور می‌بینیم و تذکراتی که رهبری می‌دهند شاید برای عضویت به کمیسیون فرهنگی بروم. 

جالب اینکه ایشان درتبلیغات انتخاباتی علت حضور خود درکمسیون کشاورزی را پیگیری مشکلات ومطالبات کشاورزان حوزه انتخابیه خود اعلام نموده ،اینکه ایشان در این مدت مشکلات حوزه کشاورزی را حل نموده که قصد دارد به سراغ مشکلات فرهنگی....


عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس گفت: با این وضعیت فرهنگی که در چند ماهه اخیر در کشور می‌بینیم و تذکراتی که رهبری می‌دهند شاید برای عضویت به کمیسیون فرهنگی بروم. 

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که رهبری تاکنون در چند نوبت به معضلات فرهنگی کشور اشاره کرده‌اند و تذکر داده‌اند، اظهار کرد: این تأکیدات معظم‌له نشان از دغدغه‌های فرهنگی دارد که باید مسئولان در دستگاه‌های مختلف فرهنگی بیشتر به خود آیند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به فرمان نوروزی رهبری اشاره کرد و گفت: در این فرمان مشخص شد که علاوه بر اقتصاد باید در زمینه فرهنگ کار شود و رویکردها را تغییر داد.

بزرگواری ادامه داد: لازم است تا هنرمندان متعهد بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا بتوانیم تولیدات فرهنگی فاخر همسو با ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی داشته باشیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس با ذکر این موضوع که اکنون نگران وضعیت حوزه فرهنگی هستم و همه وظیفه داریم این سفارش رهبری مبنی بر کار بیشتر در حوزه یاد شده را عملی کنیم، تصریح کرد: خود من هر چند در کمیسیون تخصصی کشاورزی هستم اما با این وضعیت شاید برای عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام کنم چرا که در شرایط فعلی عرصه فرهنگ بیش از هر چیز نیاز به کار و تلاش و حمایت دارد.

جالب اینکه ایشان درتبلیغات انتخاباتی علت حضور خود درکمسیون کشاورزی را پیگیری مشکلات ومطالبات کشاورزان حوزه انتخابیه خود اعلام نموده ،اینکه ایشان در این مدت چگونه توانسته مشکلات حوزه کشاورزی را حل نماید که قصد دارد به سراغ مشکلات فرهنگی برود تیاز به قضاوت مردم حوزه انتخابیه خود دارد.

 

 



تاریخ انتشار : 9 فروردین 1393, 12:44



» اخبار مرتبط:

  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • مجلس در برابر جریان خزنده ضدفرهنگی کوتاه نمی‌آید
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • تلاش 5 ساعته برای نجات کودک 8 ساله ناپدید شده در کوه دنا
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟