مشروح اخبار


» انتخابات کهگیلویه ، سخن پایانی ،تصمیم تاریخی



به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی نزدیک می‌شویم و تا روز برگزاری زمانی باقی نمانده است.گرچه در این ایام آنچه که لازم بود بیان شد و کاندیداهای محترم هم در نطق های انتخاباتی از اهداف و برنامه های خود سخن گفتند.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


انتخابات کهگیلویه ، سخن پایانی ،تصمیم تاریخی 

به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی نزدیک می‌شویم و تا روز برگزاری زمانی باقی نمانده است.گرچه در این ایام آنچه که لازم بود بیان شد و کاندیداهای محترم هم در نطق های انتخاباتی از اهداف و برنامه های خود سخن گفتند.علی ایحال در این مقطع حساس تاریخی مردم شریف باید تصمیم شایسته و بایسته ای اتخاذ کنند .بر این اساس مطالبی را به اختصار خدمت مردم شریف کهگیلویه بزرگ مطرح مینماییم .گرچه مردم خود بهترین قاضی این میدان بوده و به وظیفه خود به درستی عمل می‌کنند . این مطالب صرفا به منزله یاداوردی و تذکر است" فذکر آن الذکر تنفع للومنین".
۱.امروز عرصه انتخابات کهگیلویه بزرگ شاهد رویایی دو نوع تفکر است .تفکری که بن مایه آن را هوچی گری، تهمت، توهین و تهدید تشکیل می‌دهد در مقابل تفکری که همیشه و همواره اخلاق مداری ، مردم داری و صداقت در گفتار و عمل را در سرلوحه خود داشته و دارد و سمبل این تفکر سید محمد موحد است .
۲.شاهد رویارویی دو تفکر در منطقه هستیم تفکری که به دنبال واپس گرایی و عقبگرد به گذشته است. در مقابل تفکری که با هدف عمران و توسعه و پیشرفت همه جانبه کهگیلویه بزرگ به میدان است .سمبل این تفکر سید محمد موحد است.
۳.شاهد رقابت دو نوع تفکریم .یکی با کارنامه خالی به دنبال احیا قوم گرایی و پر رنگ کردن خطوط قومیتی با هدف تحریک احساسات مردم است .آن دیگری معتقد به کهگیلویه واحد و امتداد عزت و اقتدار آن است.پیش قراول این تفکر سید محمد موحد است.
۴.در این دوره از انتخابات در کهگیلویه بزرگ شاهد حضور دو جریان مهم در بطن جامعه هستیم.یک جریان در ائتلافی نانوشته و نامیون صرفا با هدف کاهش میران رای موحد به صحنه آمده است و این موضوع در لایه های زیرین اجتماع نیز مشهود است‌.در مقابل این تفکر سید محمد موحد است که از حضور همه افراد و طوایف استقبال نموده و پیوسته بر انتخابات رقابتی با رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید داشته و دارد.
۵.در این دوره شاهد هستیم کسانی که خود بخشی از بانیان وضع موجود بوده اند در اقدامی خلاف اخلاق انسانی، بانی و باعث تمام مشکلات موجود از گوجه چینی تا سر آبریز را موحد می‌دانند. از طرفی خدمات نطام در منطقه کهگیلویه بزرگ‌ را به خود نسبت داده و بر مردم منت می‌گذارند. در مقابل تفکر عزت مدار قرار دارد که ابرو و سرمایه خود را مدیون و برگرفته از بطن مردم دانسته و خدمات انجام شده را خدمات نطام دانسته و در این خصوص نه تنها منتی بر مردم نداشته بلکه همیشه خود را وادار مردم می‌داند. 
۶.امروز در کارزار انتخاباتی کهگیلویه بزرگ شاهد تقابل دو نوع نگاه به توسعه و پیشرفت منطقه هستیم .یک رویکرد معتقد به تقویت قطار توسعه و عمران کهگیلویه بزرگ و افزایش سرعت آن است که نماد آن سید محمد موحد است‌.در مقابل تفکری است که تنها هدفش سنگ زدن به قطار توسعه کهگیلویه بزرگ است.
۷.در این انتخابات شاهد عرضه دو نوع نگاه و طرز فکر هستیم .یک نوع تفکر با طرح مسائل بومی و محلی و چشم و هم چشم‌های خانوادگی نه به موحد را در دستور کار خود دارد و تنها هدفش همین است و بس.در مقابل تفکری قرار دار که معتقد است انتخابات یک امر ملی است و باید با نگاه ملی نماینده خود را انتخاب کنید.قافله سالار این تفکر مرد میدان دیده و ملی و میدانی و آزمون پس داده و فرزند شایسته کهگیلویه بزرگ سید محمد موحد است.
۸.در انتخابات این دوره کهگیلویه بزرگ شاهد دو رویکرد هستیم.یک نگاه گنده گویی و ادعاهای واهی و غیر قابل اجرا را دنبال می‌کند. در مقابل تفکری قرار دارد که نماد آن سید محمد موحد است که سالهاست در میدان و عمل آزمون خود پس داده است.
و در نهایت شاهد جدال دو خط مشی فکری هستیم .یکی نشان داده است تا جایی به اصول و مبانی اعتقادی و قول و فعل خود پایبند است که پای منافع شخصی و فردی در میان باشد. به عبارتی تحت لوای شعار عبور از وضع موجود به نفع مردم به دنبال عبور از موحد به نفع خود هستند. .جریان مقابل خط و باند و قوم و قول و فرصت و جناح و جریان را در سطحی قبول دارد که برکاتش برای مردم محروم و توسعه و عمران کهگیلویه بزرگ باشد.پرچم دار این خط و مشی سید محمد موحد است.
مردم شریف کهگلیلویه بزرگ بدانید اینده روشن و بهتر در گرو تصمیم درست امروز شماست.تاریخ خود را خوب نگارش کنید.انشاله با یاری خداوند متعال و حضور با شکوه و هوشیاری مردم منطقه برگ زرین دیگری از افتخارات منطقه با طلوع هفتم و جلوس سید محمد موحد به بهارستان جشن خواهیم گرفت.
کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت 
این دفعه حتما باید بهتر نوشت



تاریخ انتشار : 9 اسفند 1402, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته
  • موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمئی
  • موحد در سرفاریاب ،منت بر مردم ممنوع است
  • چرا موحد مجدداً با اقبال عمومی روبرو خواهد شد؟
  • آیا بازگشت موحد بازگشت عزت به کهگیلویه بزرگ می باشد؟؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟