مشروح اخبار


» پایان را مردم رقم می زند



چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس نمانده است.طبیعی است شور و شوق و به اصلاح تنور انتخابات حسابی داغ شده است و به عبارتی دیگر هیجانات به اوج رسیده است.البته مناطقی مثل کهگیلویه همیشه در آستانه انتخابات هیجانی و شور انگیز بوده است.اما کاش این همه شور و شعور و احساس در مسیر درست و مناسب خود هدایت شود.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


پایان را مردم رقم می زند

 
چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات مجلس نمانده است.طبیعی است شور و شوق و به اصلاح تنور انتخابات حسابی داغ شده است و به عبارتی دیگر هیجانات به اوج رسیده است.البته مناطقی مثل کهگیلویه همیشه در آستانه انتخابات هیجانی و شور انگیز بوده است.اما کاش این همه شور و شعور و احساس در مسیر درست و مناسب خود هدایت شود.عده ای از همان شب ۷ اسفند ۹۸ که موحد برای ششمین بار به مجلس راه یافت سخن پراکنی و شایع پردازی و سیاه نمایی را شروع نمودند.هنوز مجلس یازدهم شروع به کار نکرده بود که در فضای مجازی کار موحد را تمام شده به تصویر کشیدند.اگر مجموعه این تحولات به طور دقیق و با نگاه کارشناسی بررسی شود تنها حکایت از یک واقعیت دارد و آن هم اینکه این همه سوز و گداز حداقل برای دلسوزی مردم کهگیلویه بزرگ نیست.
امروز در آستانه انتخابات ریزش ۷۰ درصدی برای موحد اعلام می کنند .این قبیل افراد از چند حالت خارج نیستند. یا موحد را هنوز آنطور که باید نشناخته اند.یا مردم کهگیلویه بزرگ را به خوبی نشناخته اند حالت سوم اینکه مشاعر خود را از دست داده اند که این هم صحیح به نظر نمی‌رسد اما حالت چهارم اینکه ممکن است قلم به دست اجاره ای باشند که ارزش و شان قلم را در سطح مطالب کوچه و بازاری تنزل داده اند و احتمال پنجم اینکه خود را به خواب زده و چشم بر واقعیت های میدانی بسته اند. هیچ انسان عاقل و بالغی باور ندارد که فردی با سابقه موحد در کارزاری وارد شود که عاقبتش شکست یا کاهش شدید آرا باشند.موحد حتی در تنها دوره ای که موفق نشد به مجلس راه یابد تنها ۵ روز برای حضور در صحنه وقت داشت و از طرفی به توصیه خود ایشان خیلی از هوادارنش به فرد پیروز پیوسته بودند.بنابراین باید پذیرفت که رقیب این میدان موحد بوده و به قول خودش متخصص انتخابات و گرگ باران دیده این میدان است.نکته دوم کسانی که امروز تمام مشکلات منطقه کهگیلویه بزرگ را به موحد نسبت می‌دهند باید بگویند آلترناتیو و فرد جایگزینی که بتواند این مشکلات را حل نماید کیست؟افرادی که امروز خود را مدعی توسعه و عمران آبادانی کهگیلویه بزرگ تصور می کنند دو گروه هستند یک گروه آنانی که دست پروده خود موحد هستند و اگر به این جایگاه رسیده اند برای همیشه مدیون موحد بوده و خواهند بود.دسته دوم افرادی هستند که وجودشان در عدم وجود موحد تعریف شده است.در ادوار مختلفی که در گچساران و کهگیلویه به عنوان رقیب در صحنه انتخابات بوده اند همواره از موحد شکست سنگین را تجربه کرده اند تنها در دوره ای موفق بوده اند که موحد بنا به مصالحی در میدان رقابت حضور نداشته است. با کدام کارنامه و سابقه مدعی نجات کهگیلویه بزگ هستید.مردم به خوبی می‌دانند آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
 بنابراین عقل و منطق و محاسبات اماری نشان می‌دهد آنکه باید به پایانش سلام کند فردی دیگری است نه موحد.نکته مهمتر اینکه در ماراتن انتخابات آنکه پایان خط را تعیین می‌کند مردم کهگیلویه بزرگ هستند.شواهد و قرائن و همایش های انتخاباتی و رویش های جدیدی که به اردوگاه عزت پیوسته اند نه تنها نشانی از پایان موحد نیست بلکه شروعی مجدد است .اشاره تلویحی موحد در بهمیی مبنی بر اینکه برای دوره بعد هم هستم حکایت از شروعی مجدد است.
 مردم کهگیلویه بزرگ به خوبی می‌دانند که ریشه مشکلات منطقه کجاست.گذشت آن دوره ای که با شانتار رسانه و دست گذاشتن روی گوجه چینی و بیکاری مردم با احساسات آنان بازی کرد.گوجه چینی هم یک شغل شریف است.واقعا جای تعجب است که چندین سال است بر این موضوع اصرار دارند.خسته نشدید واقعا؟ موحد به کنار حداقل ملاحظه شغل شریف گوجه چینی و ابروی مردم شرافتمند کهگیلویه را داشته باشید.اتفاقا خیلی از عزیزانی که در اجتماعات موحد با علاقه حضور دارند از همین اقشار شریف هستند.
پایان عمر سیاسی هر فردی در قلب و ذهن افراد جامعه شکل می‌گیرد نه در صفحات مجازی و افرادی که فرسنگ ها از کهگیلویه دورند و برای آن نسخه نجات می‌نویسند. باید واقعیت را پذیرفت ولو مطابق میل ما نباشد. پایان خط را واقعیات میدانی و خدمت بی منت تعیین می‌کند نه تصورات ذهنی و قلم به دستان اجاره ای.
گرچه استقبال از موحد در جای جای کهگیلویه بزرگ بی سابقه و برای منتقدان غیر قابل تصور بوده است و از این جهت عصبانی و مشوش هستند.لازم نیست فضای ذهنی و روحی مردم را آلوده و مشوش کنید.مردم نیاز به قیم اجاره ای و مجازی ندارند.خود به آنچه تکلیف است عمل خواهند کرد.
 در خاتمه باید گفت اجتماعات بزرگ مردمی که این ایام برای استقبال از سید موحد موحد شکل گرفته و درچند روز آینده به اوج خواهد رسید نه تنها نشانی از پایان موحد نیست بلکه نشان از تقدیر و تشکر و اصرار بر استمرار خدمت بی منت موحد بوده و در ۱۱ اسفند به فرجام زیبای خود خواهد رسید



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1402, 08:03



» اخبار مرتبط:

  • بیعت دوباره ی مردم چرام با موحد
  • چرا موحد مجدداً با اقبال عمومی روبرو خواهد شد؟
  • *موحد، شخصیتی همواره در مسیر صعود
  • موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمئی
  • انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟