مشروح اخبار


» *استقبال پرشور لنده شهر اولین ها، سرنوشت‌ساز و حماسی* *اتمام حجت با عاملان تفرقه و شایعه پراکنان* *موحد نامی ماندگار در سپهر سیاسی لنده*



حضور پرشور و حماسی مردم لنده در استقبال از موحد، برگ زرینی دیگر در تاریخ این دیار رقم زد و نشان از عزم راسخ مردم برای رقم زدن آینده‌ای روشن به دست منتخب خود داشت.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


استقبال پرشور لنده شهر اولین ها، سرنوشت‌ساز و حماسی* 

 *اتمام حجت با عاملان تفرقه و شایعه پراکنان* 
 *موحد نامی ماندگار در سپهر سیاسی لنده*
حضور پرشور و حماسی مردم لنده در استقبال از موحد، برگ زرینی دیگر در تاریخ این دیار رقم زد و نشان از عزم راسخ مردم برای رقم زدن آینده‌ای روشن به دست منتخب خود داشت.
در این استقبال باشکوه که گویی تمام مردم لنده به خیابان‌ آمده بودند، شور و شعف وصف‌ناپذیری موج می‌زد و سیل جمعیت، ورزشگاه را مملو از شور و نشاط کرده بود.
 *موحد* در میان استقبال پرشور مردم، با دلی سرشار از امید و ایمان، به سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از مردم فهیم و قدرشناس لنده، تعهد خود را برای خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه به مردم این دیار اعلام کرد.
حضور پرشور و حماسی مردم لنده در این استقبال، به منزله تائیدی قاطع بر برنامه‌های موحد بود و نشان داد که مردم این دیار، به وی اعتماد کامل دارند و او را امین خود برای رقم زدن آینده‌ای روشن می‌دانند.
 *این استقبال باشکوه، پیامی روشن به تمام کسانی بود که در تلاش بودند تا با تفرقه‌افکنی و شایعه‌پراکنی، اراده مردم را تضعیف کنند.* 
مردم لنده با حضور پرشور خود در این استقبال، نشان دادند که وحدت و انسجام خود را حفظ کرده‌اند و اجازه نخواهند داد که عده‌ای معدود، مسیر پیشرفت و توسعه این دیار را به مخاطره اندازند.
حضور پرشور مردم لنده در استقبال از موحد، نقطه عطفی در تاریخ این دیار خواهد بود و به عنوان یک نماد ماندگار از وحدت و همدلی مردم، در تاریخ ثبت خواهد شد.
این استقبال، سرآغاز یک حرکت عظیم برای آبادانی و توسعه لنده خواهد بود و به یاری خدا، با همت و تلاش مردم و منتخبشان، شاهد آینده‌ای روشن و درخشان برای این دیار خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1402, 21:56



» اخبار مرتبط:

  • موحد و خلق حماسه ای دیگر از دیار حماسه ها
  • این همه حامی موحد در لنده /تصاویری از استقبال پرشکوه لنده ای ها
  • لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد
  • موحد و حماسه ای دیگر از دیار حماسه ها
  • ورود حجت الاسلام موحد به شهرستان بهمئی با استقبال پرشور مردم/تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟