مشروح اخبار


» دور دوم انتخابات در کلانشهرها اهمیت بیشتری دارد



منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور نمایندگان با رای بالا برای ضمانت اجرایی کارهای نظام امر مهمی است و این موضوع در کلانشهرها اهمیت بیشتری دارد.


منتخب مردم اصفهان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: همانطور که میزان مشارکت در دور اول انتخابات اهمیت داشت در دور دوم مهم‌تر است و متأسفانه طبق سال‌های گذشته تمایل مردم در دور دوم کمتر می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که باید نسبت به ترغیب مردم برنامه‌ریزی داشت.

وی ادامه داد: حضور نمایندگان با رأی بالا برای ضمانت اجرایی کارهای نظام امر مهمی است و این موضوع در کلانشهرها که نیمی از نمایندگان آنها نقش تعیین کننده‌ای در فضای سیاسی کشور دارند، بسیار اهمیت دارد.

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ضرورت دارد، گفت: برای ترغیب مردم در مشارکت دور دوم انتخابات باید ضرورت‌ها را مشخص و برای آن برنامه‌ریزی کرد.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1403, 07:02



» اخبار مرتبط:

  • در نشست خبری مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد:راهبرد معاونت سیاسی وزارت کشور برای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات
  • سلامت، مشارکت، نشاط و مر قانون ملاک های بسترسازی انتخابات/مردم باید مطمئن باشند که در انتخابات از خواسته، ایده و آرمان آنها دفاع می کنیم
  • 820 نفر برای انتخابات شوراها در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند
  • سخنگوی وزارت کشور مطرح کرد:تکذیب درخواست مردم برای ابطال انتخابات در یاسوج
  • نماینده مردم بندرماهشهر: استانی شدن انتخابات به ارتقای سطح مجلس کمک می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟