مشروح اخبار


» پیام تسلیت شخصیت‌های گچساران در سوگ رییس جمهور شهید/به روز رسانی می‌شود



جمعی از مسوولان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان گچساران در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیام‌های تسلیت، با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.


پیام تسلیت دفتر امام جمعه گچساران در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
به گزارش راک نیوز در متن پیام دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه گچساران آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
شهادت رئیس جمهور مجاهد ،خدمتگزار وخستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف و محضر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای وملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت گفته برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و همجواری با ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا خواستاریم،گرچه دل و جان ما ملت ایران از این حادثه ناگوار مملو از غم واندوه است ،اما با استعانت از خدای سبحان وتحت رهبری امام و ولی امرمان خامنه‌ای بزرگ راه این شهیدان عزیز را ادامه و در راه  اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت و یکپارچگی و تلاش کشور عزیزمان را به قله عزت خواهیم رساند .راه آیت الله رئیسی که خدمت صادقانه،ظلم ستیزی ،عدالت گستری وعزت ایران اسلامی بود ادامه خواهد یافت .
پیام تسلیت فرماندار گچساران در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
فرماندار گچساران در پی به‌شهادت‌رسیدن رئیس‌جمهور محترم و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.
در روانبخش دیهیمی خوب پیام آمده است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 
خبرشهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، رئیس‌جمهور کشور و وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.
صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی ایشان در تمام این ادوار بود. ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد. ارادت قلبی شهید رئیسی به امام چنان بود که در مهم ترین سالهای مسئولیت در قوه قضائیه و ریاست جمهوری نیز آن را فراموش نکرد و بر آن مداومت می ورزید.
آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران  به مناسبت شهادت رئیس جمهور
مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران در پیامی شهادت دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جهادی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
در متن پیام سید محمدحسین جزایری موسوی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
بی‌شک شهادت، پاداشی بزرگ برای مردان خدا و جهادگران خدوم ملت است. 
شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم الرضا(ع)، رییس جمهور جهادگر و همراهان گرامی در مسیر خدمت به مردم بزرگ ایران و تبیین معنای واقعی تلاش خالصانه، مسئولیت‌پذیری و جانفشانی برای میهن عزیزمان، مصیبتی بزرگ را بر دل و جان ملت رقم زده است. 
مجاهدت‌های آن شهدای والامقام در حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران ماندگار خواهد ماند و آنان قدرشناس و پاسدار دستاوردهای خادمان صادق خود خواهند بود.
این مصیبت بزرگ و شهادت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و گروه پروازی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم این
شهیدان، ملت شریف ایران و همکاران عزیز تسلیت عرض می‌کنیم و از پیشگاه حضرت حق برای آن شهیدان بزرگوار، رحمت و علو درجات را خواستاریم. 

پیام رئیس تأمین اجتماعی گچساران در پی شهادت رئیس دولت مردمی
جمشید علیزاده رئیس تأمین اجتماعی شهرستان گچساران با صدور پیامی شهادت رئیس دولت مردمی را تسلیت گفت.
در وی در این پیام آورده است:
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
"ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ‌ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ"
رحلت ملکوتی بزرگمردِ ایمان، اخلاص و عمل، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام وظیفه، ایران اسلامی را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است.
با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستاریم.
تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر رئیسی در طول حیات پُربرکت‌شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمئنا اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود.
گفتنی است آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1403, 14:26



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی؛ رییس‌ جمهور
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد:شهید آیت الله رئیسی، شهید خدمت به اسلام، کشور و مردم بود
  • پیام تسلیت سرپرست شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب و پرتلاش
  • پیام تسلیت تاجگردون در پی شهادت رئیس جمهور
  • تسلیت مديرکل پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟