مشروح اخبار


» دست نیروهای جریان انقلاب را جهت همکاری در ستاد قالیباف به گرمی می‌فشاریم



رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست همه نیروهای جریان انقلاب را در ستاد قالیباف به گرمی می‌فشاریم.


به گزارش راک نیوز،حبیب الله پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آغاز به کار ستاد‌های محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فردا جمعه کار تشکیل شورای راهبردی و کمیته‌های اقشار و همچنین فضاهای مربوط به ستاد دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد.



وی در ادامه با بیان اینکه با هدایت و همراهی و هم افزایی همه نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال موفقیت جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری هستیم گفت: با همه دوستان خودمان در جریان انقلابی رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم و دست تک به تک آنها را برای موفقیت این جریان می‌فشاریم.



 رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان با بیان اینکه که اگر رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر قالیباف هم نشده بودم خود را به موظف به همراهی و همکاری با برادران انقلابی می‌دانستم گفت: با مهربانی و هم‌اندیشی و بدون ورود به حوزه تخریب علیه رقیبان فعالیت‌های انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف را در استان کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهیم داد.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403, 14:27



» اخبار مرتبط:

  • طی حکمی از سوی علی‌‌ نیکزاد؛ اولین انتخاب به‌ ‌جای قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / پیشوا رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد شد + سند
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در یاسوج فعال شد+آدرس
  • رئیس ستاد جبهه مستضعفین حامیان قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف منصوب شد+متن حکم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟