مشروح اخبار


» افتتاح ستاد قالیباف در شهرستان لنده



ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شهرستان لنده افتتاح شد.


ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شهرستان لنده افتتاح شد.


به گزارش راک نیوز،ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مسئولان ستاد مرکزی و مردمی و اقشار مختلف مردم در شهرلنده افتتاح شد.

در این مراسم عدل هاشمی‌پور و مسئولان ستادهای انتخاباتی مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف متشکل از جریان های  سیاسی اصولگرا با وحدت و همدلی افتتاح شد.

عدل هاشمی‌پور در این مراسم علت حمایت از قالیباف را بحث پروژه محور بودن، مردمی‌بودن و تجربه عظیم کارهای بزرگ مدیریتی، اجرایی و میدانی و سابقه حضور در قوه مقننه را بیان کرد.

وی افزود: آنچه امروز نیاز روز جامعه ما است بحث حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی با کوله باری از تجارب ارزشمند مدیریتی در سطح کلان است.

نماینده سابق در مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات یعنی پشتوانه مستحکم مردم برای یک رئیس‌جمهور مردمی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان است.

در ادامه نیز فتح‌الله بدیع زاده رئیس ستاد مرکزی و نورعلی کاظمی رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به بیان گزارش‌ها خود در خصوص وحدت‌بخشی و انسجام برای راه‌اندازی ستاد محمدباقر قالیباف در شهرستان لنده پرداختند.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1403, 00:19



» اخبار مرتبط:

  • انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ ستاد دکتر قالیباف در لیکک افتتاح شد
  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه افتتاح شد
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در یاسوج فعال شد+آدرس
  • طی حکمی از سوی علی‌‌ نیکزاد؛ اولین انتخاب به‌ ‌جای قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / پیشوا رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد شد + سند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود