مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش استان خبرداد: نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی با تبریک عید سعید غدیر گفت: در راستای گرامیداشت چله رئیس جمهور شهید و همراهانش در پرواز اردیبهشت ماه، برنامه های ویژه و باشکوهی در سطح اداره کل و شهرستانها و مناطق 13 گانه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چله شهدای خدمت مصادف با هفتم تیر شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی است گفت: در بازه زمانی 7تیرماه تا 13 تیرماه در همه ادارات آموزش وپرورش 13 گانه استان به شکل عمومی برنامه های گرامیداشت شهدای خدمت با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

جمالی بیان کرد: برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با حضور مسئولان استانی برگزار و از طریق شبکه دانش آموزی شاد به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه ،تبیین ویژگیهای رئیس جمهور شهید و خدمات دولت سیزدهم در عرصه آموزش وپرورش از مهمترین رویکردهای برنامه های گرامیداشت چله خدمت است بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت حفظ یاد و خاطره شهدای خدمت و تداوم راه و منش اعتقادی آنان و زنده نگه داشتن گفتمان حکمرانی شهید رئیسی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم برگزار می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزارهای شهدا و برگزاری محافل قرآن در سطح آموزش وپرورش را از دیگر برنامه های چله خدمت عنوان کرد وگفت: با همکاری وزارت آموزش وپرورش المان شهدای خدمت در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نصب خواهد شد.




تاریخ انتشار : 6 تیر 1403, 11:27



» اخبار مرتبط:

  • فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پذیرش ۱۹۷۲ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: شهید آیت الله رئیسی تمام ظرفیت‌های دولت را برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور به کار بست
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبرداد: برنامه های تحولی برای ارتقاء کیفیت آموزش در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟