مشروح اخبار


» گام به گام با بهسازی بلوار شهدای دوگنبدان؛ پیشرفت 85 درصدی پروژه



شهردار دوگنبدان اظهار داشت: پروژه تعریض پل قدیم، جدول‌گذاری، زیرسازی آسفالت و تامین روشنایی بلوار شهدا و ورودی گلزار شهدا توسط شهرداری دوگنبدان و با تلاش واحد اکیپ امانی، تاسیسات و نظارت و اجراء واحد عمران شهرداری در حال اجراء می‌باشد.


رضا قشقایی در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگار راک نیوز با بیان این مطلب که گلزار شهدا مکان و ماوایی برای حضور گسترده مردم و متوسل‌شدن به شهدا است، گفت: با مطالعه و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و واحد عمران، این شهرداری اقدام به اجراء و بهسازی بلوار شهداء نموده است.
این مسئول افزود: این پروژه شامل  تعریض پل قدیم باغ فردوس، جدول‌گذاری، زیرسازی آسفالت و تامین روشنایی بلوار می‌باشد که هم اکنون با همکاری مردم عزیز این محله و همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.
شهردار دوگنبدان در ادامه ابراز کرد: مجموعه مدیریتی شهرداری و شورای شهر همواره تلاش دارد در جهت ایجاد شهری زیبا و درخور شهروندان در تمام حوزه‌ها ورود پیدا کند که در همین راستا نیز ایجاد معابری استاندارد و ایمن  از حقوق اصلی شهروندان است و لذا تلاش داریم تا پایان سالجاری به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری با توجه به اعتبارات، عملیات آسفالت معابرخاکی و مضمحل شهری و بافت فرسوده را ادامه دهیم.
در ادامه سرپرست اداره عمران شهرداری دوگنبدان با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان در زمینه بهسازی معابر شهری گفت: مبلغ هزینه شده در این پروژه حدود هشتاد میلیارد ریال می‌باشد.
مصطفی حیدری ادامه داد: این طرح اکنون به نقطه مطلوبی رسیده و عملیات جدول‌گذاری، زیر سازی آسفالت و تامین روشنایی بلوار شهدا و ورودی گلزار شهدای شهرستان  به عنوان اصلی‌ترین محور ارتباطی بین مردم و مقام شامخ شهدا  نیز اجرایی شده است. 
وی با اشاره به اینکه خدمت ما به شهروندان برای داشتن شهری زیبا ادامه دارد بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم از شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بخاطر توجه به مشکلات و مسائل مردم شهر تشکر ویژه‌ای داشته باشم که ما را در این کار مقدس همانا توجه به گلزار و ‌بلوار شهدای شهرستان همراهی کردند.
سرپرست اداره عمران شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: بزودی شاهد اجرای پروژه‌های بزرگی در سطح شهر خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 7 تیر 1403, 23:02



» اخبار مرتبط:

  • عزم جدی شهرداری دوگنبدان در سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری
  • شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه شهری دوگنبدان همزمان با دهه فجر
  • آغاز عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر اکبرآباد
  • تحول در آسفالت معابر شهری گچساران با اختصاص 6000 تن قیر /جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟