مشروح اخبار


» افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه شهری دوگنبدان همزمان با دهه فجر



شهردار دوگنبدان گفت: ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی شامل ایجاد و بهسازی فضای سبز، حمل و نقل و بازگشایی معابر در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مسعود ظفری در گفتگو با راک نیور در این رابطه افزود: این پروژه‌ها که در بخش‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل و فضای سبز افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد، اثرات قابل توجهی در بهبود محیط شهری و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت.
وی گفت: از جمله پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود اجرا و تکمیل بلوار شهید تاجگردون حدفاصل کوچه ۱۱ شمالی تا میدان نرگسی و اجرای بلوار ضلع شمالی شهر است که موجب رفاه شهروندان در ترددهای شهری می‌شود.
شهردار دوگنبدان ادامه داد: پارک شهید رجایی، بلوار رز واقع در سی دستگاه بنیاد شهید، بلوار شهید فخری زاده واقع در محله پاسداران، پارک محله ای شهرک معلم، پارک محله ای رادک و پیاده روسازی خیابان اصلی محله رزمندگان نیز در این دهه افتتاح می شود.
ظفری همچنین اعلام کرد: ۳ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۹۸۵ میلیون ریال به قید فوریت بازسازی و راه اندازی و در دهه فجر انقلاب اسلامی به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی دوگنبدان باز می گردد.



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399, 20:52



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود
  • همزمان با هفته دولت؛12طرح شهرداری دوگنبدان بهره برداری و کلنگزنی شد
  • احداث 18 پارک جدید و تحول در دوگنبدان
  • راک نیوز گزارش می دهد؛بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهرداری دوگنبدان و تشریح روند اجرا
  • سهم گچساران از هفته دولت۵۳طرح افتتاحی و کلنگ زنی با ۱۰۰۰میلیارد ریال اعتبار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟