مشروح اخبار


» راک نیوز گزارش می دهد؛بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهرداری دوگنبدان و تشریح روند اجرا



خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گچساران در قالب يك تور خبري، از پروژه هاي عمراني و خدماتی شهرداری دوگنبدان بازديد كردند.


به گزارش راک نیوز، شهردار دوگنبدان و تعدادی از اعضای شورای شهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گچساران از پروژه هاي عمراني و خدماتی در حال اجرای شهرداری دوگنبدان بازديد و در جريان روند پيشرفت فيزيكي این طرح ها قرار گرفتند.

خبرنگاران در قالب اين تور سه ساعته از پروژه هاي بلوار شهید پناهپوری، بلوار بی بی حکیمه(س)، پارک خیابان پیروزی، پارک مهر(بلوار بهمن بیگی شمالی)، بلوار زنده یاد البرز زارع، ساختمان جدید شهرداری، پارک امید پازنان و اجرای کمربند سبز کوچه11شمالی کارکنان بازديد كردند.

مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در حاشیه این بازدید روند اجراي پروژه هاي مهم عمراني شهر دوگنبدان را براي اصحاب رسانه و اعضاي شوراي شهر تشريح كرد و گفت: 12پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 624میلیارد ریال از محل درآمد داخلی و اعتبارات عمرانی استانی در هفته دولت امسال بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار داشت: تکمیل بلوار شهید پناهپوری حدفاصل باغ فردوس تا کوچه 11شمالی کارکنان دولت با اعتبار بیش از265میلیارد ریال و به طول 5ونیم کیلومتر در حال اجراست که در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

طرح کمربند سبز کوچه11شمالی کارکنان دومين پروژه بود كه شهردار دوگنبدان و هيات همراه از آن بازديد كردند و از نزديك در جريان روند اجراي اين طرح قرار گرفتند.

شهردار دوگنبدان در اين خصوص نيز اظهار كرد: اين طرح در راستای توسعه فضای سبز، شهر دوستدار طبیعت و جلوگیری از سیلابهای فصلی و با اعتبار 2میلیارد ریال از محل درآمدهای داخلی شهرداری کلنگ زنی خواهد شد.

پارک امید پازنان سومين پروژه عمراني بود كه شهردار دوگنبدان و هيات همراه از آن بازديد كردند و در حاشيه اين بازديد نيز شهردار به روند اجراي اين پروژه اشاره كرد و گفت: این پارک به پاس قدردانی از خدمات دولتمردان دولت تدبیر و امید در ورودی شهر دوگنبدان در وسعت 4ونیم هکتار و با اعتبار 40میلیارد ریال توسط اکیپ امانی شهرداری احداث خواهد شد.

بلوار بی بی حکیمه(ع) از دیگر پروژه های عمراني بود که شهردار دوگنبدان و هيات همراه از آن بازديد كردند،شهردار دوگنبدان در حاشيه اين بازديد به روند اجراي اين پروژه اشاره كرد و گفت: بلوار بی بی حکیمه(ع) از جمله بلوارهای مهم شهری در جهت توسعه شبکه معابر است که دسترسی به بیمارستان بی بی حکیمه(ع)،مرکز دانشگاهی پیام نور و دانشکده نفت را تسریع می کند.

وی گفت: این بلوار به طول1/2کیلومتر و با اعتبار 28میلیارد ریال از منابع داخلی دارای دو مسیر رفت و برگشت،روشنایی،پیاده رو احداث و در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

محل احداث ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان از دیگر پروژه های عمراني بود که شهردار دوگنبدان و هيات همراه از آن بازديد كردند.

ظفری به روند اجراي اين پروژه اشاره كرد و گفت: براساس برنامه ریزی و نقشه ارائه شده ساختمان زیبا، شكیل و بادوامی برای شهرداری دوگنبدان در نظر گرفته شده كه بالغ بر 150 میلیارد ریال هزینه دارد تا با ساخت آن خدمات بهتری به شهروندان ارائه كنیم.

وی ادامه داد: ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان در زمینی به مساحت حدود 2 هزار و 600 متر مربع و در 4 طبقه احداث می شود .

در ادامه این بازدید شهردار دوگنبدان و هيات همراه از بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند.

ظفری شهردار دوگنبدان در تشریح این طرح گفت: ساماندهی بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی ورودي شهر دوگنبدان به طول 2 كيلومتر با اعتبار 22میلیارد ریال تکمیل و همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه بلوار زنده یاد البرز زارع مقصد بعدی بازديدهاي شهردار دوگنبدان و هيات همراه از پروژه هاي عمراني اين شهر بود كه شهردار دوگنبدان در اين بازديد به تشريح روند اجراي اين پروژه پرداخت و اظهار كرد: این طرح به پاس زنده نگاه داشتن فداکاری طبیعت دوست شهر گچساران زنده یاد البرز زراع نامگذاری شده است.

ظفری گفت: این بلوار به طول 1ونیم کیلومتر و اعتبار 15میلیارد ریال احداث و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

پارک خیابان پیروزی، پارک مهر(بلوار بهمن بیگی شمالی)، پارک امید پازنان و پارک ساحل از دیگر پروژه های بود که شهردار دوگنبدان و هيات همراه از ان بازدید و در جريان روند پيشرفت فيزيكي این طرح ها قرار گرفتند.

 



تاریخ انتشار : 2 شهریور 1399, 22:32



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود
  • 6 پارک‌ محله‌ای جدید در گچساران احداث می‌شود
  • احداث 18 پارک جدید و تحول در دوگنبدان
  • روزهای پرکار شهرداری دوگنبدان در هفته دولت/8 پروژه شهرداری دوگنبدان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد+گزارش تصویری
  • توسعه پارک شهدای گمنام گچساران 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟