مشروح اخبار


» دهرابپور: در راه تبلیغ برای جلیلی هرگز به توهین و تهمت روی نمی‌آوریم



رئیس ستاد اجماع نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توانمندی‌های سعید جلیلی گفت: برای معرفی کاندیدای جریان انقلاب هرگز به تهمت روی نمی‌آوریم.


به گزارش راک نیوز،محمد رحیم دهرابپور با حضور در ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خداوند نعمت جمهوری اسلامی را ارزانی داشت و رهبری و مردم ۲ سرمایه بزرگ این انقلاب هستند.


وی در ادامه اظهارات خود در جمع هواداران سعید جلیلی گفت: واعتصموا بحبل الله را باید بهتر عمل می‌کردیم از چند دهه پیش گرفتار تفرقه شدیم در حالی که جریانی اعتقادی و دغدغه‌مند انقلاب هستیم.



وی با تاکید بر اینکه در تبلیغات انتخابات نباید وقت خود را بر روی رقیب بگذاریم افزود: کاندیدای مورد علاقه ما نقاط قوت بسیاری دارد که باید این نقاط قوت را برای مردم تشریح و تبیین کنیم.


رئیس ستاد اجماع نیروهای انقلاب در کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال‌ها مدیریت کشور دست آقایان بوده و دوره کمی دست جریان انقلاب بوده است که در همین دوره کم و کوتاه مدت خدمات پرشماری به کشور و مردم ارائه شده است.


وی با تاکید بر اینکه دنبال ابلاغ‌ها نیستیم یادآور شد: تکلیف را بر خود ساقط نمیدانیم و تا نفس داریم به دنبال انقلاب هستیم


دهرابپور به بهترین و مهم‌ترین وجه تبلیغات در هنگامه کنونی اشاره کرد و گفت: نشست‌ها کارساز نیست باید چهره به چهره در میدان باشیم.


وی با بیان اینکه کار مهمی داریم و نباید دست روی دست بگذاریم خاطرنشان کرد: نسبت به هفته پیش وضعیت روشنی داریم که همین نقطه قوت ما به شمار می‌رود.


دهراب پور گفت: جسارت آن‌ها به جایی رسیده که توهین و تهمت می‌زنند حتی به شهید خدمت هم جسارت می‌کنند.


وی با بیان اینکه دروغگو نیستیم و به دنبال برهم زدن بازی هم نخواهیم بود یادآور شد: وقت تنگ است اما باید با دل بستن به خدا و حرکت مردم تا آخرین لحظات مانده به انتخابات فعالیت کنیم.



تاریخ انتشار : 12 تیر 1403, 21:31



» اخبار مرتبط:

  • همه ۱۷ ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد پای کار موفقیت جلیلی
  • تماس برخی از طیف رقیب برای پیوستن به ستاد جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادغام ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مجید مصدق رئیس ستاد کشوری جوانان دکتر سعید جلیلی شد.
  • دعوت ستاد مرکزی دکتر جلیلی از نخبگان و بزرگان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟