مشروح اخبار


» عزم جدی شهرداری دوگنبدان در سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری



سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری جهت بهره‌برداری و استفاده شهروندان مهمترین اولویت شهرداری و شورای شهر دوگنبدان در مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش راک نیوز؛ توسعه شهر بدون شک تنها در سایه خرد جمعی، وفاق و همدلی مدیریت شهر و مجموعه شوری اسلامی محقق می‌شود و به همین جهت وظیفه شهرداری اجرای عملیات عمرانی و خدماتی و وظیفه شورای اسلامی نیز نظارت و سیاستگذاری در امور شهری است.

به طور حتم با تعامل و مشورت مجموعه مدیریت شهری می‌توان گام‌های بلندتر و سازنده‌تری را در امر توسعه شهر برداشت، عزم جدی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان حرکت در مسیر وحدت و رفع مشکلات پیش رو است تا توسعه و آبادانی این شهر با مشکل روبرو نشود.

با مشورت و اتخاذ تصمیمات مناسب می‌توان گام‌های اساسی و مناسبی را در جهت توزیع خدمات عادلانه در مناطق مختلف سطح شهر برداشت.
مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان توجه ویژه‌ای به اجرای عملیات عمرانی در خصوص رفاه حال شهروندان و سرعت بخشیدن به کارها دارد تا وعده‌های داده شده در موعد مقرر خود به ثمر بنشیند.

شهردار دوگنبدان در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری گفت: بیش از ۶۷ طرح پیمانی، عمرانی شهری از محل اعتبارات عمرانی از سال گذشته تاکنون در این شهر اجرا و یا در حال ساخت است که با انجام آنان رفاه شهری متحول خواهد شد.

رضا قشقایی افزود: با مشارکت و حمایتهای دولتی هم اکنون بیش از ۱۰ طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۳۱۰میلیارد ریال در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در دست اقدام است.
وی بیان کرد: از تعداد طرح های عمرانی هم اکنون سه تا فعال و هفت طرح دیگر در حال مناقصه می باشد و امید است عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.

قشقایی تصریح کرد: همچنین از این تعداد طرح ها ۵۷ طرح با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۴ طرح در سطح شهر دوگنبدان فعال و ۱۲ طرح با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در حال تشریفات قانونی می باشد که عملیات اجرایی آنها بزودی آغاز می شود.

شهردار دوگنبدان افزود: این تعداد طرح عمران شهری در زمینه جدولگذاری، بهسازی، زیر سازی، توسعه فضای سبز، تهیه و اجرای آسفالت در دست اقدام است.

قشقایی اظهار کرد: پروژه تکمیل بلوار شهید جلیل پور شامل اصلاح هندسی اتصال بلوار نفت به فرمانداری بطول ۲ کیلومتر بصورت امانی و پیمانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۰ درصد در حال ساخت است.
وی گفت: امید است با اجرای این طرح اصلاح هندسی حذف و مشکل ترافیکی این منطقه برطرف شود.

قشقایی ابراز کرد: تکمیل بلوار شهدا حد فاصل گلزار شهدا تا چهار راه باغ فردوس با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در قالب سه طرح هم اکنون در دست اجراست.

 

وی تصریح کرد: در قالب این طرح تعریض پل باغ فردوس، تکمیل کانال باغ فردوس، جدول گذاری و اصلاح هندسی بلوار انجام خواهد شد.

قشقایی گفت: پروژه ساماندهی ورودی شهر دوگنبدان هم اکنون در قالب چهار طرح با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان کرد: این پروژه در قالب جداره‌سازی ورودی شهر، پیاده روسازی ضلع جنوبی،دیوار حایل بتنی با نمای فلاورباکس، پیاده رو سازی ضلع شمالی و کالورت به طول یک کیلومتر و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

عزم جدی شهرداری دوگنبدان در سرعت بخشیدن به پروژه‌های شهری

 

قشقایی اظهار کرد: طرح ساماندهی کانال دفع آب شهرک هدایت به طول ۶۰۰ متر و اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی افزود: این طرح هم اکنون با اعتبارات منابع داخلی و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست.

 

۵۰ میلیارد ریال برای جدول گذاری معابر دوگنبدان هزینه شد

شهر دوگنبدان گفت: عملیات اجرایی ۱۰ طرح در زمینه جدول گذاری در سطح معابر شهر دوگنبدان در سال گذشته با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد که تاکنون ۸۰ درصد از این طرح به بهره برداری رسیده و مابقی در حال اجراست.

قشقایی ابراز کرد: طرح جدول‌گذاری کوی بهارستان به طول ۶۰۰ متر جدول دو لبه با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

وی افزود: طرح تکمیل بلوار مهر (مسکن‌مهر) شامل آسفالت باند اول بلوار مسکن مهر، تکمیل جدول‌گذاری بلوار آلوا به بهشت زهرا به طول یکهزار و ۶۰۰ متر به صورت امانی و پیمانی با اعتبار۶۰ میلیارد در دست ساخت است.

قشقایی ابراز کرد: این طرح عمران شهری هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست که در نیمه نخست سال زیر بار ترافیک خواهد شد.

وی ابراز کرد: پارک محله‌ای شهرک لاله به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح از دیگر طرح های عمران شهری در دست اجرا در این شهرستان است که هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

قشقایی ادامه داد: این طرح شامل عملیات خاکی، کف‌پوش، فضای سبز و تاسیسات برقی و مکانیکی است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه عمران شهری در قالب سه طرح برای کاهش ترافیک سنگین بلوار نفت تا فلکه، تکمیل بلوار مالیات که در هفته جاری آغاز خواهد شد.

قشقایی افزود: طرح تکمیل کانال محلاتی از محل اعتبارات عمرانی در قالب ۲ فاز بطول ۷۵۰ متر با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال ساخت است.

 

شهردار دوگنبدان گفت: بتن ریزی معابر پاسداران با اعتبار پنج میلیارد ریال، پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان رزمندگان به طول ۸۰۰ متر و اعتبار پنج میلیارد ریال هم اکنون در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از محل ماده ۱۷ ستاد بحران تکمیل کانال باغ فردوس با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ درصد پیشرفت، تعریض دهانه پل باغ فردوس با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و جدول گذاری و ساماندهی ورودی گلزار شهدا با پنج میلیارد ریال اعتبار و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

قشقایی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۳۱ پروژه در سطح شهر دوگنبدان به صورت امانی و پیمانی در حال اجراست.

وی ابراز کرد: این اقدامات با تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری دوگنبدان انجام شده که منافع خوبی برای شهرستان و مردم خواهند شد.



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1402, 09:03



» اخبار مرتبط:

  • همزمان با هفته دولت؛12طرح شهرداری دوگنبدان بهره برداری و کلنگزنی شد
  • شهردار دوگنبدان خبر داد: اختصاص 190 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی دوگنبدان
  • ۲ هزار میلیارد ریال طرح راهسازی در گچساران در دست اجراست
  • شهردار دوگنبدان: 8طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شد/ جهش کم سابقه در عمران شهری دوگنبدان،دوگنبدان متحول می شود
  • در دهه فجر؛ افتتاح یا کلنگ‌زنی هفت طرح عمران شهری در دوگنبدان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟