مشروح اخبار


» سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پذیرش ۱۹۷۲ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی



سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۹۷۲خانوار ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی 1403خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۹۷۲خانوار ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی 1403خبر داد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی در جمع بندی پایانی طرح نوروزی ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان این طرح در 12 فروردین ماه ۱۹۷۲خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱۸۳۰نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.
وی بیان کرد: ۱۲۹۷۷ نفر در روز در این ایام در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.
جمالی افزود: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۹۹ مدرسه و 947 اتاق پذیرش شدند.
سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا از 28 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه 1403 پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بودند گفت: 450 نفر از همکاران فرهنگی کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را امسال عهده دار بودند که جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد های اسکان فرهنگیان درسطح شهرستانها ومناطق استان بود.



تاریخ انتشار : 14 فروردین 1403, 15:39



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا هفتم فروردین
  • سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:  پذیرش بیش از ۲ هزار ۵۰۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش وپرورش / ابراز رضایت از فعالیت اسکان آموزش وپرورش بویراحمد 
  • بیش از 28 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
  • مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد: پذیرش بیش از 20هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • گفتگوی صمیمی سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با مسافران نوروزی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟