مشروح اخبار


» سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا هفتم فروردین



سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه ۱۴۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۸۸۵ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.
وی بیان کرد: ۱۱۵۰۰ نفر در روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.
جمالی افزود: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۸۵مدرسه و 940 اتاق پذیرش شده اند. 
سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد های اسکان فرهنگیان درسطح شهرستانها ومناطق استان است.
 گفتنی است : برخی مسافران نوروزی که از استانهای کردستان ،تهران ،چهارمحال بختیاری و اصفهان در مدارس محل اسکان مستقر بودند از مهمان نوازی ، برخورد توام با اخلاق و ارائه خدمات آموزش وپرورش شهر یاسوج اظهار رضایت و از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کردند.



تاریخ انتشار : 8 فروردین 1403, 10:45



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل آموزش وپرورش استان خبر داد: پذیرش بیش از 20هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از 28 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
  • گفتگوی صمیمی سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با مسافران نوروزی
  • در دومین روز از عید نوروز: بازدید سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از ستاد اسکان فرهنگیان شهر یاسوج/ ابراز رضایت مسافران نوروزی از ارائه خدمات
  • سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آمادگی ۱۰۰۰ کلاس درس برای پذیرش میهمانان نوروزی درکهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟