مشروح اخبار


» لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد



بالاخره روز موعود فرا رسید و صبح امروز سید محمد موحد اولین نطق انتخاباتی رسمی خود در شهر دهدشت را انجام داد. 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد

بالاخره روز موعود فرا رسید و صبح امروز سید محمد موحد اولین نطق انتخاباتی رسمی خود در شهر دهدشت را انجام داد. 
طبق قرعه از نظر زمان بدترین ساعت ممکن یعنی ساعت ۹ صبح روز جمعه برای سخنرانی ایشان تعیین شده بود. اما با این حال مردم فهیم و رشید کهگیلویه امروز کاری کردند کارستان به گونه ای که موحد را همانند چهار سال پیش در همین مکان وادار به سجده شکر کردند.
در ایام گذشته بنگاه های سخن پراکنی و سخنرانان اجاره ای و سایت های خبری نهایت تلاش خود را به کار گرفته و از همه خطوط قرمز عبور نمودند تا به جامعه چنین القا کنند که دوره موحد به آخر رسیده و ایشان نزدیک مردم کهگیلویه جایگاهی ندارد.حتی همایش های انتخاباتی پر شور موحد در جای جای کهگیلویه بزرگ و عشق و علاقه مردم این دیار را مصادره به مطلوب کرده و این جلسات و همایش ها را محل تجمع افراد خاص و تکراری دانستند.
 و مدام بر این فکر خام تاکید می‌کردند که موحد در میان توده های مردم جایگاهی ندارد.به گونه ای که دیروز و در همایش ماندگار موحد خواهی ایل بزرگ و سرنوشت ساز تامرادی از فرط عصبانیت چند جوان خام را اجیر کرده که نسبت به موحد بی احترامی کنند.که البته چند پسر بچه مورد اشاره توسط مردم تنبیه شدند و جواب خود را گرفتند اما روسیاهی برای آمران این حرکت زشت و ضد انسانی در تاریخ خواهد ماند.
 اما امروز برای مردم شریف بلاد شاپور و موحد یک روز سرنوشت ساز و تاریخی و تعیین کننده بود. امروز برخی افراد به خیال خام خود منتظر واکنش مردم به موحد بودند.انتظار داشتند موحد با استادیوم خالی از مردم روبرو باشد اما مقایسه سخنرانی های رقبای موحد به وضوح نشان داد چه کسانی با استادیوم خالی از جمعیت روبرو هستند. مردم کهگیلویه امروز با این حضور آگاهانه و هوشمندانه در عمل پاسخ منتقدان و معاندان و مخالفان و رقبای بد اخلاق و هتاک موحد را دادند
مردم کهگیلویه با این حضور حماسی و معنی دار خود برای بار هفتم با صدای رسا به سید محمد موحد لبیک گفتند و اعلام کردند به جز موحد کس دیگری را یار نمی‌گیرند. البته حماسه سازی مردم کهگیلویه با موحد مسبوق به سابقه است و تازگی ندارد .به عبارتی دیگر موحد را می‌توان متخصص حماسه سازی هم لقب داد.
 این ایام تمام تمرکز رقبای محلی و منطقه ای و سایت های خبری تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا موحد را عامل بدبختی و بیچارگی و مسبب وضع موجود کهگیلویه نشان دهند.با نهایت بی انصافی و بد اخلاقی و با برخی پیش کشیدن برخی مشکلات ساختاری و عمومی و بومی و محلی نظیر گوچه چینی تا استخدام در ادارات و سد آبریز و جاده لنده تشان و ده ها مورد ریز و درشت دیگر تلاش کردند موحد را از چشم مردم بیندازند.بر این اساس به عدم استقبال ازاولین نطق انتخاباتی بسیار امیدوار بودند اما سونامی موحد خواهی مردم شریف کهگیلویه بزرگ که امروز از ورزشگاه شهر دهدشت شروع شد و انشاله در چند روز آینده در سراسر کهگیلویه بزرگ طنین انداز خواهد تمام رشته های آنان را پنبه کرد و با خود به قعر دریا برد.
مردم کهگیلویه با لبیک هفتم به موحد نشان دادند که آنچه در برابر چشمان همگان قرار دارد خدمت بی منت و سالها تلاش و مجاهدت و از خود گذشتگی موحد است که همیشه و همواره جلو چشمان این مردم قرار دارد و هیچ عاملی نتوانسته این صحنه ها را از ذهن ومیدان دید مردم بیدار این دیار محو نمایند.
عشق موحد و مردم کهگیلویه ماندگار و دائمی و مستحکم همانند بتن آرمه است و روز به روز بر استحکام آن افزوده خواهد شد.بد اخلاقی ها و بی انصافی ها و سخن پراکنی های انجام گرفته نه تنها خللی در این عشق و علاقه ایجاد نکرده بلکه بر عکس بر استحکام آن افزوده است.فرجام این عشق پاک در روز ۱۱ اسفند انتخابی با انتخاب سید محمد موحد دل‌انگیز خواهد بود. درخاتمه باید گفت مردم کهگیلویه به خلق حماسه با موحد عادت دارند به عبارتی دیگر .
دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1402, 10:36



» اخبار مرتبط:

  • موحد و خلق حماسه ای دیگر از دیار حماسه ها
  • موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمئی
  • بیعت دوباره ی مردم چرام با موحد
  • موحد و دشمن زیاری ،اقیانوس وحدت و همدلی
  • پیام گردهمایی چنگلوا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟