مشروح اخبار


» طی نشستی؛ روند بکارگیری نیرو در طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران بررسی شد



نشست مسئولین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با پیمانکاران اجرایی شرکت صنایع پلیمر گچساران دومین واحد تولیدی پتروشیمی گچساران برگزار شد.


به گزارش راک نیوز؛ در این نشست که همزمان با روز جهانی کار و کارگر برگزار شد در خصوص چگونگی جذب و بکارگیری نیرو در این طرح اقتصادی در حال ساخت بحث و تبادل نظر شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران در این نشست ضمن تبریک 12 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر به این قشر سازنده و خدوم و تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بومی‌ها در پروژه‌هایی که تازه شروع شده‌اند، ضروری است و باید روند بکارگیری بومی‌ها در پروژه‌های جدید اصلاح شود و مثل سایر پروژه‌هایی نباشد که در گذشته شروع شده‌اند.
صدرالله چهره‌آزاد در ادامه عنوان کرد: بکارگیری پیمانکاران و نیروهای فنی و تخصصی بویژه نیروهای بومی در شرکت‌ها موجب رشد اشتغال در استان و شهرستان می‌شود.
اجرای طرح پلی‌اتیلن سنگین در شهریورماه ۱۳۹۹ به‌ صورت پیمان EPCC توسط شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)  آغاز و در سال ۱۴۰۲ به شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) انتقال‌یافته و در حال اجرا است.
بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران طرح کارخانه پتروشیمی پلیمر این شهرستان تا نیمه دوم سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد. 
پیش‌بینی می‌شود در زمان بهره‌برداری این طرح ۲۵۰ شغل مستقیم و بیش از ۶۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کند.
شرکت صنایع پلیمر گچساران با خوراک مصرفی ۳۰۵ هزار تن در سال اتیلن، ۳۰۰ هزار تن در سال پلی‌اتیلن سنگین تولید خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود اولین عرضه‌کننده محصولات Three Modal در کشور باشد.




تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1403, 08:01



» اخبار مرتبط:

  • جهش پیشرفت در شرکت صنایع پلیمر گچساران با باور توان ایرانی
  • سرپرست اداره کار گچساران: بکارگیری نیرو در پروژه محور گچساران-چرام تنها از طریق اداره کار صورت می پذیرد
  • اداره کار گچساران از پیمانکار پروژه محور گچساران- چرام اعلام رضایت کرد
  • صنایع پلیمر گچساران گواهینامه‌های سیستم یکپارچه مدیریت را دریافت کرد
  • شرکت صنایع پلیمر گچساران؛ نویدبخش تحول اقتصادی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟