مشروح اخبار


» سلام موحد به بهارستان از دیار چشمه بلقیس



امروز در تاریخ کهگیلویه روز مهم و سرنوشت سازی بود.نگاه های زیادی به نطق انتخاباتی سید محمد موحد در شهر چرام دوخته شده بود.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

سلام موحد به بهارستان از دیار چشمه بلقیس

امروز در تاریخ کهگیلویه روز مهم و سرنوشت سازی بود.نگاه های زیادی به نطق انتخاباتی سید محمد موحد در شهر چرام دوخته شده بود.امروز روز خوش یمنی برای تاریخ کهگیلویه بزرگ بود.بارش رحمت الهی با بارش عشق و علاقه مردم این دیار به سید محمد موحد تداخل و تلاقی مبارکی یافته و سونامی بزرگی را برای این دیار رقم زد.
 چرام تنها منطقه کهگیلویه بزرگ بود که در این دوره از انتخابات شرایط خاص و ویژه و البته مبهمی داشت.از یک طرف زادگاه یکی از نامزدهای انتخاباتی و در واقع رقیب اصلی جناب آقای موحد بود‌.از طرف دیگر جناب آقای هاشمی پور نیز در این منطقه دارای طرفداران زیادی بود و بعد از عدم حضور ایشان در انتخابات تصمیم قاطبه طرفداران ایشان شرایط مبهم و نامشخصی داشت. با اینکه طرفداران ایشان فوج فوج به سمت موحد امده و می ایند اما باز هم عده ای با نادیده گرفتن واقعیت سعی در ایجاد شک و تردید در دل و ذهن مردم داشته و دارند.از طرف دیگر چرام یکی از مناطقی بود که منتقدان همیشه موحد را متهم به عدم توجه به عمران و توسعه و حمایت از فرزندان این منطقه کرده و می کنند.بر اساس مولفه های مطرح شده عده ای صحبت از سوم و چهارم شدن موحد در چرام کرده و به این فکر و خیال خام دلبسته و بسیار هم خوشبین و امیدار بودند.
البته بسیاری از آگاهان سیاسی و دوستان حاضر در صحنه و اهالی چرام از همان روزهای اول وعده دادند که علی رغم تهمت ها و تخریب ها گسترده و زد و بندهای فامیلی باز هم موحد با اختلاف در این شهر رتبه اول کسب آرا و با اختلاف بالا را کسب خواهد کرد و با اطمینان کامل بر این ادعای خود اصرار داشتند.هفته قبل با یکی از بزرگان چرام ملاقات داشتم با اطمینان گفت موحد با اختلاف بالا در چرام اول خواهد بود.
 اما امروز همه نگاه ها و تحیل ها به ورزشگاه چرام دوخته شد. با سونامی حضور حماسی مردم اگاه و فهیم چرام همه تحلیل های ساختگی و بی مایه و نظر سازی‌های جعلی اینترنی و تحلیل ها و استنتاج های مبتنی بر قوم و قوم گرایی رنگ باخت .مردم چرام با تکیه بر عقل و منطق و ملاحظه واقعیات میدانی دست به انتخاب بزرگی زدند. مردم چرام با صدا رسا همه با هم امروز یک نه بزرگ به قوم گرایان و تفرقه اندازان دادند. حماسه مردم چرام نشان داد که این مردم هرگز اجازه نخواهند داد شعور اجتماعی آنان به بازی گرفته شود.حماسه چرام نشان مردم اجازه نخواهند داد عمران و سازندگی این منطقه وجه المصالحه افراد فرصت طلب و دلسوزان بدلی قرار گیرد.انشاله که درس عبرت گرفته باشند.
اجازه بدید به یمن این پیروزی بزرگ یک شوخی هم داشته باشیم.همیشه مسابقه ای بین شهرهای مختلف کهگیلویه وجود داشت کدام شهر تمام کننده کار است.این رکورد تاکنون در اختیار مردم شریف بهمیی بوده است اما مردم چرام امروز این رکورد را تا اینجای کار از مردم بهمیی پس گرفته اند .البته ممکن است عمر این رکورد فقط ۱۲ ساعت باشد و فردا دوباره در بهمیی با خروش مردم این دیار دوباره پس گرفته شود‌.اما در هر حال این یک جابجایی رکورد درون خانوادگی و درون اردوگاهی است. صاحب این رکورد در هر حال مردم هستند.چند سالی دست عزیزان بهمیی بود امسال هم به عزیزان چرام رسیده است.اما در هرحال این رکورد چه بماند چه جابجا شود حکایت از یک واقعیت مسلم دارد و آن اینکه سوت پیروزی در این ماراتن بزرگ امروز در چرام به صدا درآمد و سید موحد موحد برای هفتمین بار از سرزمین چشمه بلقیص زیبا به بهارستان سلام کرد. نتیجه و شیرینی این رکورد برای مردم و به کام مردم است.مهم نیست تمام کننده چرام باشد یا بهمیی یا هر نقطه دیگری از این دیار بزرگ.در واقع آنچه کار را تمام کرد عشق و علاقه مردم به فرزند شایسته و خدمتگذار خود سید محمد موحد بود‌.این عشق وعلاقه مردم به موحد در سراسر کهگیلویه بزرگ جاری و ساری است و مثل چشمه ای جوشان در نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ فوران می‌کند و به پیوسته و رودخانه خروشان خدمت را شکل می‌دهد.



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1402, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • بیعت دوباره ی مردم چرام با موحد
  • موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمئی
  • لبیک هفتم مردم کهگیلویه به موحد
  • موحد و خلق حماسه ای دیگر از دیار حماسه ها
  • یکی دیگر از نیروهای کلیدی سردار هاشمی پور در شهرستان چرام به سید محمد موحد پیوست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟