مشروح اخبار


» سومین جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری در شهرستان دنا برگزار شد



سومین جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری در شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد جدید تیم اقتصادی استان در راستای تنظیم بازار، بازرسی و نظارت، این بار شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون بود.

در جریان جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات سفر شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون ((سید احسان عسکری)) معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای مدیران استان، شهادت سرداران توسط دژخیمان اسرائیل را تسلیت گفت و افزود: همرزمان ما دارند شهید‌ می‌شوند و ما بایستی با تمام قوا و تمام توان خدمتگزاران همین مردمی باشیم که ولی نعمت ما هستند و به طور خاص در همین ایام انتخابات گذشته، بالاترین مشارکت را در بین ۳۱ استان داشتند. باید این مردم را قدر بدانیم، در ۲۲ بهمن همین مردم‌ می‌آیند و در جنگ، مردم استان بالاترین نرخ مشارکت را داشتند و همه اینها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و ان شاءالله باید به سمتی حرکت کنیم که کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در اختیارشان قرار گیرد البته با بهترین شرایط ممکن.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری علاوه بر خاطر نشان کردن اینکه امیدواری موتور محرکه حرکت و انرژی است و ما زمانی امیدوار باشیم، ابتکار و انرژیمان تقویت می‌شود و گام‌‌هایمان را با سرعت و دقت بیشتری بر می‌داریم، گفت: در مراکز گردشگری نظارت بر قیمت درج شده روی کالاها حتما باید صورت گیرد.
عسکری با بیان اینکه کشیک نانوایی ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد افزود: قیمت‌ها باید به صورت شهرستانی تصویب شوند و قیمت هر شهرستان به تایید فرماندار برسد.
((سید امیر تیمور موسویان)) مدیرکل صمت استان بعد از آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان در درگاه خداوند متعال، گفت: جلسات تنظیم بازار امسال، یک ابتکار جدیدی است که با مصوبه تنظیم بازار استان در ایام پر تقاضای سال و با محور جلسات به صورت میدانی در حوزه همه شهرستان‌ها، اتفاق افتاده است.
مدیرکل صمت استان از تعامل دستگاه‌های مرتبط در امر خطیر بازرسی و نظارت تشکر کرد و افزود: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نسبت به ماه‌های قبل، افزایش چشمگیر تعداد بازرسی و نظارت‌ها را داشته ایم.
مدیرکل صمت در پایان گفت: در این ایام، مبحث تبادل بازرسین در کلیه شهرستان‌های استان نیز صورت پذیرفت.



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1403, 21:39



» اخبار مرتبط:

  • استمرار تلاش‌های تیم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تنظیم بازار
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:ستاد تنظیم بازار تأمین اقلام اساسی و نظارت‌ بر قیمت‌ها را افزایش دهد
  • ذخیره‌سازی مناسب مرغ و گوشت منجمد/ ممنوعیت خروج مرغ از بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جهاد کشاورزی
  • معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد برپایی غرفه‌های توزیع میوه شب عید از ۲۲ اسفند/ قیمت میوه شب عید اعلام می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟