مشروح اخبار


» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: الگو بودن شهید رئیسی باید در جامعه تکثیر شود



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما در یک بزنگاه بزرگ سیاسی قرار داریم، گفت: شهید رئیسی الگو بوده و این الگو باید در جامعه تکثیر شود.


به گزارش راک نیوز، سردار حمید خرم دل امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، اظهار کرد: در طول این دوران اتفاقات بسیاری که می‌توانست انقلاب را از پای در آورد را پشت سر گذاشتیم و هم اکنون در دنیا مورد تکریم قرار گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت طلبی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هیچ کشور و قومی را سراغ ندارید که بدون از هزینه پله‌های رشد و ترقی را طی کرده باشد.

وی به شهادت ملت مظلوم غزه و بمباران این منطقه اشاره کرد و افزود: این جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه موجی را در خیابان‌های اروپا و حتی آمریکا به راه انداخته است.

سردار خرم دل با بیان اینکه در منظومه مکتبی دین مبین اسلام اعتقاد داریم که خون شهید هدر نمی‌رود و این خارج از عدل خداوند است، ادامه داد: امروز شهدای غزه در دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های کشورهای اروپایی و برخی محافل این کشورها تعیین کننده هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات وعده صادق را یادآور شد و بیان کرد: عملیات وعده صادق وزن و قدرت جمهوری اسلامی ایران را تغییر داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی دیگر ادعای از نیل تا فرات را نداشته و همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا موجودیت خود را حفظ کند.

سردار خرم دل ضمن تاکید بر اینکه علی رغم شهادت رئیس جمهور کشورمان نباید مسیر رشد و پیشرفت کشور متوقف شود، یادآور شد: امروز همه در مسیر آزمون بزرگی قرار داریم و حضور باشکوه و همراهی مردم در تشییع جنازه رئیس جمهور شهید و همراهان وی نشان داد خواهان چنین افرادی هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ولایت مداری و سرباز بودن را یکی از شاخصه‌های یک رئیس جمهور اصلح دانست و افزود: این انقلاب، انقلاب مظلومان و مستضعفان بوده و باید در راستای خدمت به مردم و رشد و پیشرفت کشور تلاش کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه یک رئیس جمهور اصلح باید خستگی ناپذیر و جهادی باشد، گفت: یک رئیس جمهور اصلح باید حامی مقاومت و استکبار ستیز باشد.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403, 13:10



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:موضع ما در انتخابات پیش رو تبیین گفتمان امام و رهبری است
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار همدانی
  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: آزادی خرمشهر به واسطه نیروی ایمان رزمندگان بود
  • فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به یاران شهیدش پیوست+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟