مشروح اخبار


» تامین تجهیزات مدیریت بحران برای کهگیلویه ضروری است



فرماندار کهگیلویه گفت: تامین تجهیزات و امکانات لازم ویژه حوادث غیر مترقبه برای این شهرستان ضروری است.



به گزارش راک نیوز،سید حمزه محقق زاده در نشست مدیریت بحران کهگیلویه، به اجرای مانور «ساعت صفر» در شهرستان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این مانور شناسایی نقاط ضعف و قوت و بالا بردن سطح آمادگی مدیران و نیروهای امدادی است.



وی ارزیابی عملکرد دستگاه ها و ادارات در این مانور را مثبت اعلام کرد و گفت: اعضای ستاد بحران در کم‌ترین زمان به محل حادثه فرضی حاضر شدند.



محقق زاده با تقدیر از عموم مردم شهرستان بخاطر همکاری در مهار آتش سوزی حومه غربی‌، گفت: همه تلاش خود را کردند تا از طبیعت محافظت کنند‌.



وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از لحاظ نیروی انسانی و آموزش دیده مشکلی ندارد، گفت: انتظار داریم ادارات استانی در توزیع امکانات و بروزرسانی آن‌ها هزینه کنند و شهرستان را مورد حمایت قرار دهند.


محقق زاده کهگیلویه را یکی از غنی ترین شهرستان از لحاظ زمین های کشاورزی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل شاهد بیش ترین آتش سوزی ها در این شهرستان هستیم.



فرماندار کهگیلویه به توزیع ناعادلانه نیرو انسانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: توزیع ناعادلانه نیرو انسانی به مراتب موجب نگرانی ستاد مدیریت بحران و موج منفی میان مردم می‌شود، اکنون از ۹۵ هزار مرتع بخش دیشموک ۲ نیرو انسانی محافظت می‌کند.


وی به کمبود امکانات و تجهیزات ستاد مدیریت بحران کهگیلویه اشاره کرد و گفت: تامین تجهیزات و امکانات لازم ویژه حوادث غیر مترقبه برای این شهرستان ضروری است.



محقق زاده خاطرنشان کرد: بیشتر از ۵ دمنده با کیفیت در شهرستان وجود ندارد و مابقی دمنده ها کیفیت شان پایین است.


وی بابیان اینکه با همدلی و حمایت از ادارات کهگیلویه مشکلات و کمبودها برای مقابله با بحران ها مرتفع می شود‌، گفت: هر وقت نیاز به حضور میدانی باشد ستاد مدیریت بحران شهرستان پای کار است، لذا تنها نیازمند حمایت بیشتر از لحاظ مالی، تجهیزاتی و تعمیرات خودروها هستند.



در پایان از فعالان حوزه مدیریت بحران کهگیلویه با حضور مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1403, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • مانور «ساعت صفر» در کهگیلویه اجرا شد
  • فرماندار کهگیلویه:مهار اتش سوزیهای پی در پی در کهگیلویه نیاز به کمک و ارسال تجهیزات دارد
  • مانور مدیریت بحران و اتش سوزی در مراتع دهدشت/فرماندار کهگیلویه:اجرای مستمر مانور در راستای سنجش آمادگی نیروی‌ های عملیاتی و امدادی ضرورت دارد/تصاویر
  • برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر
  • اطلاعیه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ؛ تقاضای کمک همگانی برای مهار آتش سوزی در شهرستان دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟