مشروح اخبار


» حجت الاسلام موحد: آیت الله رئیسی در انجام مسئولیت و خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود/ گفتار و رفتار ایشان یاد شهیدان رجایی و باهنر را برایمان زنده می کرد



نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آیت الله رئیسی در انجام مسئولیت و خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و مسئولیت و جایگاه نمی توانست ایشان را به هیچ وجه مغلوب کند و نوع ارتباطش با مردم ویژه و خاص بود و گفتار و رفتارش یاد شهیدان رجایی و باهنر را برای ما زنده می کرد.


به گزارش راک نیوز،حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و هیات همراه ایشان در حادثه سقوط هلی‌کوپترحامل ایشان، گفت: افراد بسیار خدوم و ارزشمندی را در این حادثه دردناک از دست دادیم.

وی با یادآوری اینکه حجت الاسلام رئیسی ویژگی های بسیار خاصی داشت، گفت: ایشان مراحل مختلف مدیریتی را طی کرد و با کار جهادی نهایت اهتمام خود را برای رفع مشکلات به کار برد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم، سلامت اعتقادی، رفتاری و اخلاقی را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی دانست و گفت: کسی نتوانست نسبت به ایشان مساله ای را مطرح کند که در مظان اتهمام قرار گیرد و این امتیاز بارز و ستودنی رئیس جمهور بود.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: ایشان در انجام مسئولیت و خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و مسئولیت و جایگاه نمی توانست ایشان را به هیچ وجه مغلوب کند و نوع ارتباطش با مردم ویژه و خاص بود و گفتار و رفتارش یاد  شهیدان رجایی و باهنر را برای ما زنده می کرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حجت الاسلام رئیسی نهایت اهتمام خود را برای خدمت به نظام و مردم به کار می برد و شب و روز نمی شناخت و هر جایی که به کمک ایشان نیاز بود تمام قد ورود می کرد.

وی افزود: رئیس جمهور در سفرهای استانی به صورت میدانی با مردم گفت و گو می‌کرد و در جریان مشکلات و دغدغه های آنها قرار می گرفت و در تمامی مراحل مسئولیت، ملاک و معیارش بعد از رضایت حضرت حق جلب رضایت رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم یادآور شد: ضایعه دردناک آیت الله رئیسی تا سال ها در یادها باقی خواهند ماند و ما این رئیس جمهور خدوم و مردمی را به راحتی از دست دادیم./

پایان پیام



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1403, 08:06



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت سید محمد موحد در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • پیام تسلیت دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
  • حجت الاسلام موحد:جمهوری اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است/هیچ نقطه تاریکی در زندگی آیت الله رئیسی نیست
  • تاجگردون؛ رقبای آیت‌الله رئیسی روش و منش اخلاقی و سیاسی وی را می‌پسندیدند
  • تسلیت مديرکل پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟