مشروح اخبار


» پیام تسلیت دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان



دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت .


دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت .


به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روبط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استات کهگیلویه و بویراحمد ، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان را تسلیت گفت .


در متن پیام تسلیت عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است :


انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ


‌روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.


حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.


حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی شخصیتی مردمی بودند که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتند تلاش کردند روحیه مردمی، ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی ایشان برای همه سخت و دشوار خواهد بود.


شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به رهبر معظم انقلاب ، مردم فهیم ایران عزیز و استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ، همسر محترم آقای رئیسی ،سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی، فرزندان ایشان و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم .



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1403, 14:20



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تسلیت مديرکل پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
  • پیام تسلیت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهور جهادی و انقلابی و همراهان ایشان
  • انتصابات مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات شروع شد
  • پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت کسب مقام سوم حکیمه زکی زاده در المپیک تابستانی2021 ناشنوایان جهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟