مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت کسب مقام سوم حکیمه زکی زاده در المپیک تابستانی2021 ناشنوایان جهان



دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ،کسب مقام سوم و مدال برنز حکیمه زکی زاده در رقابتهای کاراته ناشنوایان جهان در کشور برزیل را تبریک گفت .

دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ،کسب مقام سوم و مدال برنز حکیمه زکی زاده در رقابتهای کاراته ناشنوایان جهان در کشور برزیل را تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ،کسب مقام سوم و مدال برنز حکیمه زکی زاده در رقابتهای کاراته ناشنوایان جهان در کشور برزیل را تبریک گفت .
در متن پیام تبریک عین الله دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام سوم و مدال برنز "حکیمه زکی زاده بابکان " قهرمان ملی پوش و ارزنده کاراته ناشنوایان استان و کشور در بیست و چهارمین دوره المیپک تابستانی ناشنوایان 2021 برزیل موجب شادی و غرور اینجانب ،معاونین ، کارکنان و جامعه بزرگ ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد شد و افتخار دیگری را برای ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد و کشور عزیزمان در عرصه های بین المللی و جهانی رقم زد.
این پیروزی بزرگ و میمون را به دکترسجادی وزیر محترم ورزش و جوانان ،دکتر احمد زاده استاندارمحترم و ورزش دوست استان، نمایندگان محترم مردم درمجلس شورای اسلامی،جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ،هیات ناشنوایان استان وخانواده قهرمان و ملی پوش حکیمه زکی زاده ،رئیس و اعضای پرتلاش هیات ناشنوایان استان کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس و اعضای هیات کاراته استان و مربیان زحمت کش این هیات ،کادر فنی تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور و کلیه عزیزانی که این قهرمان ملی را حمایت و یاری کردند، تبریک و تهنیت عرض نموده ، موفقیت و سربلندی روز افزون و تداوم قهرمانی های این بانوی ملی پوش استان کهگیلویه وبویراحمد را در همه عرصه‌ها از خداوند منان خواهانم.
عین الله دهقان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1401, 15:55



» اخبار مرتبط:

  • نایب رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: مدال خوش رنگ برنز بر گردن بانوی کاراته ناشنوای کهگیلویه وبویراحمدی درخشید
  • دعوت بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی کاراته کشور
  • افتخار آفرینی 2 بانوی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کاراته قهرمانی جهان
  • ورزش کهگیلویه وبویراحمد نیازمند همراهی و همدلی مسئولین و جامعه ورزش است
  • سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد جشن گلریزان در یاسوج برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟