مشروح اخبار


» سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد جشن گلریزان در یاسوج برگزار می شود



دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشن گلریزان خیرین ،نیکو کاران و جامعه ورزش استان با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در شهر یاسوج خبر داد.

دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشن گلریزان خیرین ،نیکو کاران و جامعه ورزش استان با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهیگلویه وبویراحمد ،دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشن گلریزان خیرین ،نیکو کاران و جامعه ورزش استان با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در شهر یاسوج خبر داد.
عین الله دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان ،اداره کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد ،سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان ،هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای ؛هیات کشتی و ستاد دیه استان و با هدف کمک به آزادی زنداینان نیازمند جرائم غیر عمد جشن گلریزان با کمک خیرین ،نیکو کاران و جامعه ورزش استان برگزار می شود.
دهقان ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری این آئین در روز شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 17 و در محل زورخانه امام علی شهر یاسوج واقع در میدان هفت تیر خبر و از عموم مردم ،مدیران دستگاههای اجرایی استان ،جامعه ورزش و جوانان ،نهادها و تشکل های مردم نهاد استان جهت شرکت در این آئین دعوت کرد .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شماره کارت 6333-9903-9975-6037 بانک ملی ،شماره کارت 2438-0012-8370-5859 بانک تجارت و سامانه #3907207*4*733* را برای کمک به این مراسم اعلام کرد .



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1401, 09:15



» اخبار مرتبط:

  • ورزش کهگیلویه وبویراحمد نیازمند همراهی و همدلی مسئولین و جامعه ورزش است
  • دیدار مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • 2 خبر جدید از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • انتصاب جدید در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟