مشروح اخبار


» رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد: باید اخلاق محور رقابت کنیم



رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه باید در انتخابات اخلاق محور حرکت کنیم.


رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه باید در انتخابات اخلاق محور حرکت کنیم.


به گزارش راک نیوز،خلیفه خلقی پور با ابراز خرسندی از شور و نشاط ایجاد شده در میان مردم که نوید مشارکت حداکثری در انتخابات است، از تلاش‌های مسئولان ستادهای استانی در این راستا قدردانی کرد.


وی با بیان اینکه هدف ابتدایی در انتخابات پیش رو مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است و این مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است و در مرحله بعد باید تلاش کنیم مردم امکان انتخاب اصلاح را از میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همگی از نیروهای مورد وثوق و ارزشمند انقلاب هستند، پیدا کنند.


خلقی پور افزود: به عنوان کسی که در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور شهید در کنار علی نیکزاد برای پیروزی دولت سیزدهم فعالیت داشته ام، اعلام می‌کنم که سوابق اجرایی. و مدیریتی در سطح کلان و راهبردی محمدباقر قالیباف در طول بیش از چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد، از وی شخصیتی راهبردی، توانمند، با کوله باری از تجربه و کارنامه‌ای کاملاً قابل اتکا ساخته است.



وی گفت: ما معتقدیم در این شرایط حساس بین‌المللی وضعیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، محمد باقر قالیباف به عنوان شخصیتی مورد وثوق رهبری، تنها گزینه‌ای است که می‌تواند نسخه نجات بخش برای آینده ایران عزیز باشد.



وی اخلاق انتخاباتی را مهم‌ترین اصل در انتخابات دانست و از هواداران خواست تا اخلاق انتخاباتی را به بهترین وجه رعایت کنند.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1403, 16:03



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح ستاد قالیباف در شهرستان لنده
  • طی حکمی از سوی علی‌‌ نیکزاد؛ اولین انتخاب به‌ ‌جای قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / پیشوا رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد شد + سند
  • رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • قائم مقام ستاد مردمی انتخابات ایران من در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+حکم
  • جزئیاتی از روند فعالیت ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟