مشروح اخبار


» حجت‌الاسلام موحد : رئیس جمهور آینده باید در ابعاد مختلف انقلابی باشد/ یکی از مصادیق کارآمدی پیشبرد گفتمان «ما می‌توانیم» است



نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور این کشور شود باید در ابعاد مختلف در تراز انقلاب اسلامی باشد.


نماینده باسابقه مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور این کشور شود باید در ابعاد مختلف در تراز انقلاب اسلامی باشد.


به گزارش راک نیوز ‌،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حاجی محمد موحد» نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: کسانی که خود را به عنوان نامزد اصلح عرضه کرده‌اند تا مورد قضاوت و انتخاب مردم قرار گیرند، باید ابتدا خود را ارزیابی کنند و ببینند تا چه میزان توانایی رفع مشکلات کشور را دارند.



حجت‌الاسلام موحد خاطرنشان کرد: مشکلات امروز مملکت ما کاملاً واضح و مشخص است، این درحالی است که برخی از نامزد‌ها انتخاباتی به عوض اینکه برنامه‌هایشان را برای رفع این مشکلات بیان کنند، روی به مباحث حاشیه‌ای آورده‌اند.



عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه نامزد‌های انتخاباتی باید برای مشکل اشتغال خود راهکار ارائه دهند، گفت: اگر نامزد‌ها راهکار‌ها و برنامه‌های خود را برای موضوع اشتغال ارائه کنند، مردم هم می‌توانند با بررسی برنامه‌های ارائه شده به بهترین راهکار و برنامه رأی دهند.



وی افزود: همچنین موضوعاتی مانند تورم، تنظیم روابط خارجی با کشورها، جذب سرمایه، رشد تولید و ... باید به صورت شفاف در برنامه‌های نامزد‌ها دیده شود.



حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور این مملکت و این مردم عزیز باشد باید در ابعاد مختلف در تراز انقلاب اسلامی باشد، خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولتمردان و بالاخص رئیس جمهور مشخص است، ایشان کارآمدی و روحیه جهادی و انقلاب را مطالبه می‌کنند.



نماینده 7 دور مردم در مجلس بیان کرد: یکی از مصادیق کارآمدی این است که نامزد انتخاباتی وقتی منتخب مردم شد در راستای خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب گفتمان «ما می‌توانیم» را دنبال کند.



تاریخ انتشار : 1 تیر 1403, 17:53



» اخبار مرتبط:

  • واکنش نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پی عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
  • واکنش نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به جولان کرونا در کشور
  • دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش+عکس
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ :رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان های کهگیلویه و لنده سفر می کند
  • برگزاری شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟