مشروح اخبار


» پیام تسلیت فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت دکتر رییسی و هیأت همراه



دکتر نادعلی ولایتی نژاد از فعالان سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.


به گزارش راک نیوز،دکتر نادعلی ولایتی نژاد از فعالان سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، خبر شهادت رئیس جمهور محترم -خادم الرضا- و همراهان ایشان و بی بهره شدن ما مردم از خدمتگزاران مخلص، مایه تأسف و تأثر عمیق گردید.

 

مرحوم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع، صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در این مسیر با نهایت تلاش مجاهدانه، در همه عرصه ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه، صادقانه عمل نموده است.


بی شک مردم عزیز ایران قدردان آن همه زحمات هستند، ان شاءالله این مسیر خدمت با توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) خاصه حضرت بقیه الله الاعظم  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری عالمانه رهبر معظم و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.

در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»


 نادعلی ولایتی نژاد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1403, 21:46



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت حجت الاسلام خرم روز در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت رئیس دولت مردمی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سید محمد موحد در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت تاجگردون در پی شهادت رئیس جمهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟