مشروح اخبار


» مراسم بزرگداشت شهادت «آیت‌الله رئیسی» در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد



مراسم بزرگداشت شهادت «آیت‌الله رئیسی»، رئیس جمهور و همراهانش در همه شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.


مراسم بزرگداشت شهادت «آیت‌الله رئیسی» در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهادت «آیت‌الله رئیسی»، رئیس جمهور و همراهانش در همه شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، در این مراسم که از ساعت 9 صبح سه شنبه در خیابان جمهوری و میدان امام حسین(ع) یاسوج برگزار شد، اقشار مختلف مردم، مسئولین، اصناف، دانشگاهیان، فرهنگیان و کارمندان حضور داشتند، استاندار کهگیلویه وبویراحمد شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت و اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و ولایی این استان در ماتم شهیدانمان نشان دادند که قدردان واقعی خادمان خود هستند.

سیدعلی احمدزاده با تسلیت شهادت حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور به سابقه مجاهدت‌های شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت.

استاندار خاطرنشان کرد: ایام بسیار سخت و حزن انگیز برای مردم ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد است.  

احمدزاده ابراز داشت از موقعی که اولین اخبار از حادثه برای بالگرد رئیس جمهور پخش شد موجی از اضطراب و نگرانی ایران را فرا گرفت همه منتظر یک خبر امیدبخش بودیم اما هر چه زمان به شب نزدیک می‌شد خبرهای ارسالی نگران کننده بود و متاسفانه همه از حادثه تلخی که امروز عزادار آن هستیم باخبر شدیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در ابتدا با حوادث تلخ زیادی رو به رو بود و ما قبلا شهید رئیس جمهور داشتیم شهید رجایی در یک مدت کوتاهی رئیس جمهور بودند، شهید باهنر هم از شهدای اوایل انقلاب بودند علاوه بر آن رئیس دیوان عالی کشور، ۷۲ شهید دولت، شهدای هفتم تیر و در راس شهید حاج قاسم سلیمانی شهدایی بودند که در طول عمر انقلاب از ما گرفتند و کمر انقلاب نشکست.

استاندار تصریح کرد: طی این سال ها دشمن هر چه تلاش کرد انقلاب را از پای درآورد مردم پای نظام و انقلاب ماندند و امروز هم یک شخصیت عالم دین و تحصیلکرده دانشگاهی، یک فرد برجسته و شناخته شده در جبهه مقاومت و مرد میدان خدمت، رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم.

استاندار با بیان اینکه وقتی عالمی از دنیا می‌رود آسیبی در دین ایجاد می شود که ترمیم نمی شود و جایش باقی می ماند، گفت: آیت‌الله رئیسی یک شخصیت خاص و تربیت شده در دامن ولایت، امام و رهبری و یک شاگرد ویژه و خاص بودند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: شهید آیت اله رئیسی در دستگاه‌ قضایی به عنوان دادستان استان‌های همدان، کرج و تهران، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس قوه قضائیه و تولیت استان حضرت امام رضا(ع) و منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور کارنامه های درخشانی به جای گذاشتند. 

وی با اشاره به شخصیت ولایی آیت‌الله رئیسی گفت: بارها در نشست استانداران فرمایشات رهبری را بیان می‌کردند و می‌گفتند همه مکلف به اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم و نباید فرمایشات ایشان زمین بماند و هر چیزی را در راستای ولایت اهل بیت(ع) و رهبری می دانستند.

احمدزاده با بیان اینکه شهید رئیسی قدردان مردم بود و خدمت به مردم را با عشق و ارادات و اخلاص تمام انجام می‌داد، گفت: بارها در سفرهای استانی شاهد عشق و ارادات ایشان به مردم بودیم.

وی تصریح کرد در سفر دور اول دولت به استان بانویی جلوی ماشین ایشان اصرار داشت که با رئیس جمهور صحبت کند و از من خواست درب ماشین را بازکنم وقتی در باز شد آن بانوی هم استانی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور آرزوی داشتم شما را ببینم شما سید و اولاد پیغمبر هستید و از شما می‌خواهم با عمق و جان برای ما کار کنید که رئیس جمهور از سخنان این بانو متاثر شدند.

استاندار به دو ویژگی منحصر به فرد شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور شهید عاشق خدمت به مردم مناطق محروم ایران بود و دومین ویژگی ایشان این بود که در تبعیت بی چون و چرا از رهبر به عنوان ولی امر تسلیم بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مکتب خدمت بی منت، صادقانه و شبانه روزی به مردم را بنا کردند، گفت: در یکی از شهرهای کشور سیل آمده بود و ایشان به اندازه‌ای عاشق خدمت به مردم بودند که از سفر خارج برگشتند و به جای اینکه به تهران بیایند به آن شهر رفتند تا خود از نزدیک شاهد اتفاقات و روند امدادرسانی‌ها به مردم گرفتار در آن حادثه باشند.

استاندار افزود: در یکسال و نیم اخیر دو بار به این استان سفر کردند و در این سفرها به من گفتند برای این استان تلاش کن، کهگیلویه وبویراحمد نیازمند توجه است دلم می خواهد برای این استان کم برخوردار کار کنیم اما افسوس که دیروزی که ولایت امام رضا(ع) بود و باید همراه ایشان جشن ولادت برگزار می کردیم شیون و زاری غم از دست دادن رئیس جمهور عزیزمان سراسر ایران را فرا گرفته است.

احمدزاده با اشاره به اینکه دراین حادثه تلخ دیپلماتیکی محبوب و ولایی را از دست دادیم، گفت: توجه به همسایه‌ها و دیپلماسی فعال که خواسته رهبری بود سرلوحه کار شهید امیرعبدالهیان قرار گرفت که در این زمینه به تبعیت از رهبری مشکلات را حل کردیم حتی با عربستان که مشکلاتی داشتیم حل شد و رئیس جمهور به عربستان رفتند و در اجلاسیه کشورهای اسلامی با اقتدار علیه اسرائیل صحبت کردند.

استاندار ادامه داد: ایران عزیز دو حاج قاسم داشت که از دست داد حاج قاسم مرد میدان و حاج قاسم میدان دیپلماتیک حسین امیرعبدالهیان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی بیان کرد: شهید امیرعبدالهیان به مانند رئیس جمهور اخلاق مدار و شخصیت محبوبی در دولت بودند.

استاندار با اشاره به ویژگی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار این استان و همچنین شهید موسوی سرتیم رییس جمهور گفت در این حادثه سه نفر از نیروهای ارتش را از دست دادیم که یاد و خاطره آنها نیز زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه مکتب آیت الله رئیسی مکتب خدمت صادقانه و بی وقفه به مردم است و ایشان سید‌الشهدای خدمت به مردم هستند، گفت: درست است آنها را از دست دادیم اما خدمت ادامه دارد و استحکام انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری و عنایات امام زمان(عج) بوده و خللی در کار مردم نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه به مدیران توصیه کردم در این روزها کارها متوقف نشود و خدمت ادامه یابد، گفت به زودی کشور وارد انتخابات می‌شود و در کمتر از ۵۰ روز رئیس جمهور انتخاب می‌شود و در مسیر راه رئیس جمهور شهیدمان و همراهان، لحظه‌ای در خدمت به مردم درنگ نخواهد شد.

احمدزاده به مردم توصیه کرد: در دفاع از انقلاب برای انتخابات زودهنگام آماده شوند.



تاریخ انتشار : 1 خرداد 1403, 12:23



» اخبار مرتبط:

  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت رئیس جمهور
  • اشک خون در رثای شهادت خادم الرضا
  • تاجگردون؛ رقبای آیت‌الله رئیسی روش و منش اخلاقی و سیاسی وی را می‌پسندیدند
  • *پیام تسلیت عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان
  • شهادت رییس جمهور مردمی و هیئت همراه تسلیت باد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟