مشروح اخبار


» *پیام تسلیت عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان



عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان پیام تسلیتی صادر نمود. 


به گزارش راک نیوز،عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان پیام تسلیتی صادر نمود که به شرح زیر می باشد:


إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ


ضایعه تلخ شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، غم بزرگی برای ملت شریف ایران است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.


▪️بدون تردید فقدان این شخصیت ممتاز که منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ایران اسلامی است که امیدواریم شاگردان و یاران ایشان راه این بزرگ را تداوم بخشند. 


▪️ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری ایران اسلامی، جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود، بدون شک ملت شریف ایران قدردان خدمات ایشان و همچنین دکتر حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و دیگر همراهان شهید ایشان خواهند بود.


▪️به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد این مصیبت تلخ را به خانواده شهدای این حادثه، مردم شهیدپرور ایران و مردم غیور استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علوّ درجات را برای شهدای خدمت از خداوند متعال مسئلت دارم.

‌ 

 *عبدالله قبادی* 

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1403, 13:53



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت رئیس جمهور
  • در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت صادر کرد
  • شهادت رییس جمهور مردمی و هیئت همراه تسلیت باد
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟