مشروح اخبار


» انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته



انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد فاز نهایی خود شده است و از فردا صبح تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی شروع می‌گردد.در این دوره آرایش انتخاباتی کهگیلویه تا حدودی متفاوت از دوره های قبل است.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


انتخابات کهگیلویه و ائتلاف های نانوشته 

انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد فاز نهایی خود شده است و از فردا صبح تبلیغات رسمی نامزدهای انتخاباتی شروع می‌گردد.در این دوره آرایش انتخاباتی کهگیلویه تا حدودی متفاوت از دوره های قبل است.
مدتها قبل از ثبت نام داوطلبان، پس از آن، تاکنون و در ایام گذشته و با برگزاری همایش ها و نشست های انتخاباتی و حذف و اضافه کاندیداها تا حدودی پازل انتخاباتی کهگیلویه بزرگ تکمیل شده است.
 آنچه در این میان مشهود است انتخابات کهگیلویه علی رغم تنوع و تکثر نامزدهای محترم در عالم واقعیت یک انتخابات دو قطبی به معنای واقعی است.یک قطب این انتخابات سید محمد موحد و قطب دیگر آن سایر نامزدهای انتخاباتی هستند. نامزدهایی که به ظاهر متفاوت بوده آپا در باطن تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن شکست سید محمد موحد است.دقت در مواضع و افکار و سخنان تعدادی از نامزدهای مطرح این حوزه حکایت از بک ائتلاف نانوشته و نامرئی علیه سید محمد موحد است و الا این عزیزان هم به خوبی می‌دانند شانسی برای پیروزی در این انتخابات ندارند .برخی صرفا با اتکا به رای هم طایفه های خود قصد کاهش آرا موحد را دارد .سعی در تهییج و تحریک احساسات و دست یازیدن به ریسمان پوسیده قومیت تمام هم و غم خود را کاهش آرا موحد دانسته و تنها دستاورد و موفقیت خود در این میدان را کاهش آرا موحد قلمداد می کنند.البته این عزیز به جز اقلیتی که درمعذورات فامیلی گیر کرده اند توفیق چندانی پیدا نکرد.
عزیز دیگر نیز با پیش کشیدن برخی موضوع بومی و محلی و برخی دل خوریهای شخصی با هدف ایفای نقش کاهندگی آرا موحد وارد عرصه شده است.اینان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را با بازی‌های بومی و محلی اشتباه گرفته اند.فکر می‌کنند با ایجاد هیجانات طایفه ای و تحریک احساسات مردم می‌توانند در پیروزی موحد خللی ایجاد کنند.برخی دیگر هم به کوبیدن بر طبل جوان گرایی و برخی حرکات پوپولیستی و هوچی‌گری وارد این مسابقه شده اند که از این طرق موحد را به حاشیه ببرند. این عزیزان در طول ایام گذشته به جای بیان برنامه و اهداف خود به صورت شبانه روزی توپخانه تهمت و توهین و تخریب را به سمت موحد نشانه گرفته‌اند.حتی یک خط برنامه برای آینده منطقه اعلام نکرده اند. در حالی که حداقل انتظار نامزدهای انتخابات اعلام برنامه و ارائه راهکار برای برون رفت از شرایطی است که به زعم خودشان باعث و بانی آن موحد بوده است.مردم از شما راهکار عملی و اجرایی می خواهند نه پمپاژ توهین و تخریب و تهدید . 
این عزیزان در محاسبات خود چند موضوع کلیدی را نادیده گرفته اند و فراموش کرده و یا خود را به فراموشی زده اند .یکی بی توجهی به شعور سیاسی و اجتماعی مردم د حالی که مردم امروز بیدارند و با این قبیل ادعاها ی واهی نمی‌توان کلاه سر آنان گذاشت.دوم اینکه انتخابات مسابقه خدمت در سطح ملی است نه عرصه خرده فرمایشات شخصی‌. 
سوم اینکه این عزیزان زمین مسابقه و حریف را نیز اشتباه گرفته اند.اینجا مسابقه از خود گذشتگی و مجاهدت و تلاش نه حرف و شعار دهن پر کن . 
چهارم اینکه حریف و رقیب آنان شخصیتی است به نام سید محمد است که سالهاست یه تاز این میدان بوده و رقیبی نداشته و ندارد.چه برسد که رقبای تشکیل دهنده این ائتلاف سربازان و بازیگرانی بوده اند. که در مکتب موحد پرورش یافته اند و هنوز تا یادگیری کامل فنون لازم برای پیروزی در این میدان فاصله دارند چه برسد به اینکه حریف قدر حاضر در این میدان مسابقه ، استاد راهنمای آنان در میدان سیاست یعنی سید محمد موحد باشد. خوب به یاد داشته باشید موحد همانطور که خودش نیز گفت گرگ باران دیده است و این قبیل ائتلاف در گوشته نیز در مقابل موحد شکل گرفته است‌.موحد با ابزار اعتماد مردم همانطور که تاکنون پیروز میدان بوده در ۱۱ اسفند امسال نیز پیروز میدان خواهد بود. اجتماعات پرشور انتخاباتی در جای جای کهگیلویه بزرگ نشان می‌دهد مردم کهگیلویه بزرگ هوشیارتر از ان هستند که در دام دلسوزان فصلی قرار گیرند و در این راستا پاسخ دندان شکن و یک نه بزرگ به قوم و قوم گرایی و هوچی گری و تشکیل ائتلاف های مخرب و فصلی خواهند گفت.



تاریخ انتشار : 2 اسفند 1402, 13:35



» اخبار مرتبط:

  • موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمئی
  • انتخابات کهگیلویه، آزمون شایسته سالاری و قومیت گرایی
  • موحد و دشمن زیاری ،اقیانوس وحدت و همدلی
  • موحد،کارنامه یا برنامه
  • همایش انتخاباتی یا نمایش دلقک های اجاره ای
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟