مشروح اخبار


» همایش انتخاباتی یا نمایش دلقک های اجاره ای



با نزدیک تر شدن به برگزاری انتخابات روند برگزاری همایش های انتخاباتی شک و شمایل واقعی تری به خود گرفته است. در کنار مرزبندیهای سیاسی و اعلام حضور سلایق مختلف که حق طبیعی و قانونی افراد است و باید همه تلاش کنند تنور انتخابات به خوبی گرم شود،یکی از برکات برگزاری این قبیل همایش ها روشن شدن هویت واقعی برخی افراد است.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


همایش انتخاباتی یا نمایش دلقک های اجاره ای

 
با نزدیک تر شدن به برگزاری انتخابات روند برگزاری همایش های انتخاباتی شک و شمایل واقعی تری به خود گرفته است. 
در کنار مرزبندیهای سیاسی و اعلام حضور سلایق مختلف که حق طبیعی و قانونی افراد است و باید همه تلاش کنند تنور انتخابات به خوبی گرم شود،یکی از برکات برگزاری این قبیل همایش ها روشن شدن هویت واقعی برخی افراد است.
هم انتخاب کنندگان و هم انتخاب شوندگان هر دو مصداق این موضوع هستند.
اخیرا برخی کلیپ ها از جلسات یکی از نامزدهای حوزه کهگیلویه بزرگ که متاسفانه ملبس به لباس روحانیت نیز هست در فضای مجازی منتشر شده است که واقعا بیان مجدد ان شرم آور است.
محتوای مطالب مطرح شده به هر محفل و مجلسی شباهت دارد الا به جلسه انتخاباتی. 
هدف از برگزاری جلسات انتخاباتی ارائه اهداف و برنامه های نامزدهای انتخابات است.
اما برخی دوستان چون دستشان رو شده و حرفی برای گفتن ندارند و پیشاپیش رقابت در میدان واقعی انتخابات را به جناب اقای سید محمد موحد باخته اند پیشاپیش وارد مباحث حاشیه ای شده اند.
از یک ادعا دارند که آمده اند با موحد رقابت کنند اما در عمل دنبال به هر اقدامی دست می‌زنند الا رقابت‌.رقابت سالم ملزوماتی دارد.رقابت سالم یعنی ارائه اهداف و برنامه ها و تبیین عملکرد خود برای مردم و خود را در معرض رای و قضاوت مردم قرار دادن.
 دوستان چون خود حرفی برای گفتن ندارد تریبون خود را به دست دیگران سپرده اند . چند پیش سخنرانی اجاره ای از سایر مناطق استان چون حرفی اساسی نداشت تنها هنرش این بود که به دروغ و در نهایت بد اخلاقی خود را نماینده و پیام رسان فرد دیگری معرفی کرد و سخنانی بر زبان راند که به فاصله کوتاهی رسما تکذیب شد.اما در سناریوی دیگر دست به دامان دلقک ها شده اند.
سطح و محتوای همایش ها و تجمعات انتخاباتی را به سطح نمایش دلقک ها تنزل داده اند.
دلقک های اجاره ای که متاسفانه با کمال وقاحت وارد حریم خصوصی و زندگی شخصی سایر نامزدهای انتخاباتی شده اند و در لوای محفل انتخاباتی مشتی اراجیف با هدف خندیدن حضار تحویل می‌دهند.
البته با این شرایط و استقبالی که در جای جای کهگیلویه بزرگ از موحد صورت گرفته و سونامی بزرگی که در حال شکل گیری است قطعا دوستان به اهداف انتخاباتی خود نخواهند رسید اما حداقل نان و آبی برای دلقک های اجاره ای در پی خواهد داشت. اما باید دقت داشت نان و آب نیز نباید به قیمت بازی با آبروی افراد به دست آید.
این کار بسیار زشت ضد انسانی و بدعت خطرناکی است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.
به نامزدهای محترم به خصوص روحانیت معظم که البته باید انان عزیزان ما را نصیحت کنند یاداور می‌شود.انتخابات حرمت دارد،تریبون انتخاباتی حرمت دارد،روحانیت حرمت دارد،حریم خصوصی همه افراد به خصوص نامزدهای محترم انتخاباتی حرمت دارد،آبروی افراد حرمت دارد.اجازه ندهند به نام آنان و به کام دیگران تریبون انتخاباتی آنان به محلی برای ترویج بد اخلاقی و توهین و تهمت به دیگر برادران مسلمان تبدیل شود .
نباید اجازه داد تریبون مقدس انتخابات که محل تنویر افکار عمومی است به دست نا اهلان بیفتد ولو سخنران و محفل گردانی هم نباشد.
 نباید اجازه داد تریبون انتخاباتی به ابزاری برای عقده گشایی و تسویه حساب افراد تبدیل گردد.
در هر حال شخص کاندیدا مسئول هر اتفاق و رویداد و سخنی است که حول محور ایشان رخ می‌هد.
  حضرات علما به خوبی میدانند در این رابطه عدم اطلاع و بی خبری رافع مسئولیت عزیزان نیست.



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • تبلیغ یا تخریب
  • همایش های انتخاباتی موحد از منظر منتقدان
  • پیام گردهمایی چنگلوا
  • *"موحد"، انتخاب اول و آخر مردم کهگیلویه بزرگ‌*
  • دلیل لغو جلسه احزاب اصلاح طلب چه بود؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟