مشروح اخبار


» مناظره دانشجویی در دانشگاه شیراز، گفتگوی چپ با راست !+عکس



از برگزاری آخرین مناظره دانشجویی در دانشگاه شیراز چند سالی ست که میگذرد. در این سالها بنا به عوامل گوناگونی که آسیب شناسی آن لازم به نظر می رسد، شاهد انجام برنامه های اینچنینی نبوده ایم. عواملی چون عدم وجود فضای تعامل و گفتگو میان تشکلهای سیاسی، رفتارهای به دور از اخلاق برخی جریان ها و... . سال ۹۳ نیز که قرار بود مناظره ای


از برگزاری آخرین مناظره دانشجویی در دانشگاه شیراز چند سالی ست که میگذرد. در این سالها بنا به عوامل گوناگونی که آسیب شناسی آن لازم به نظر می رسد، شاهد انجام برنامه های اینچنینی نبوده ایم. عواملی چون عدم وجود فضای تعامل و گفتگو میان تشکلهای سیاسی، رفتارهای به دور از اخلاق برخی جریان ها و... . سال ۹۳ نیز که قرار بود مناظره ای دانشجویی میان نمایندگان انجمن اسلامی مستقل و  انجمن فرهنگ و سیاست، به مناسبت شانزدهم آذرماه و در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار گردد، به نحو غیرمنتظره ای از سوی شورای تأمین استانداری سابق فارس ملغی گردید!

به گزارش  راک نیوز از شیراز  ، قرار است ساعت ۱۸ روز دوشنبه سوم خردادماه ۱۳۹۵ مناظره ای دانشجویی به همت انجمن وفاق و توسعه و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شیراز برگزار شود. در این مناظره که با موضوع "سیاست داخلی" [ معیشت، فرهنگ، حقوق شهروندی و آزادیهای سیاسی ]  و در تالار حکمت این دانشگاه برگزار خواهد شد، آقایان سید سبحان تقوی و محمد حامد سلیمان زاده، از فعالان دانشجویی اصلاح طلب، و آقایان سید حسین میرمجیدی و سید محمدمهدی شمس، از فعالان دانشجویی اصولگرا با یکدیگر مناظره خواهند کرد.

 

 

مناظره دانشجویی در دانشگاه شیراز، گفتگوی چپ با راست !+عکس

/صبح شیراز

 



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1395, 02:33



» اخبار مرتبط:

  • مناظره کواکبیان و ترقی در دانشگاه آزاد کازرون
  • مناظره سیاسی صادق زیبا کلام با مجتبی ثابتی درگچساران +جزئیات مراسم
  • لغو دومین مناظره دانشجویی طی دیروز وامروز /ازشیراز تا گچساران
  • حسین مرعشی در جمع دانشجویان شیراز حضور پیدا نکرد
  • بیانیه هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز :به نهادهای رسمی اظهار نظرکننده اتکا نمی کنیم!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟