مشروح اخبار


» حماسه‌سازان دفاع مقدس را فراموش نکنیم



جنگ تحمیلی هشت ساله درواقع ترفند استکبار جهانی بود که پس از سرخوردگی و شکست در برابر انقلاب عظیم ایران اسلامی علیه ما به وقوع پیوست. روزگاری که انقلاب ما به تنهایی و با اتکا به قدرت لایزال‌الهی و درایت و رهبری عالمانه امام فرزانه خود و همراهی و همگامی ملت شریف و ارتش سر‌افراز، طاغوت را در هم پیچیدند و به حضور بیگانگان در این کشور پایان دادند، دسیسه‌ها و توطئه‌ها نیز آغاز شد که با تحمیل هشت سال جنگ نابرابر توسط یکی از دست‌نشانده‌های استکبار در منطقه با قاعده‌ها و ترفندهایی که به راه انداختند به دنبال فروپاشی انقلاب نوپای اسلامی بودند.
هجوم ناجوانمردانه دشمن تا بن‌دندان‌مسلح با پشتیبانی و حمایت سردمداران شرق و غرب به سرکردگی صدام به مرزهای میهن اسلامی در حالی که خیل عظیمی از دلاورمردان ارتش در مبارزه با ضد انقلاب در کردستان مشغول بودند، بیش از پیش مظلومیت و تنهایی ایران در ایستادگی در برابر ظلم و زیاده‌خواهی را نمایان‌تر کرد. اما حضور جوانمردانه و مخلصانه سربازان عزیز در جای‌جای جبهه‌ها و در کنار رزمندگان ارتش چنان صحنه‌های زیبایی از ایستادگی و مقاومت را رقم زد که دشمن زبون تا به آن زمان صلابت و غیرتی اینچنین را ندیده و نشنیده بود.
دشمن نیامده بود که سرزمین ما را تصرف کند بلکه با حامیان بی‌شمار خود به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیطره مجدد غرب و شرق بر این سرزمین بود که سربازان ایثارگر وطن و مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی به ندای رهبر و امام فرزانه خویش لبیک گفتند و آن هنگام بود که شاهد حضور خیل عظیم فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بودیم که پیشروی ارتش بعث عراق را متوقف کردند.
در آن روزهای پرمخاطره نیروی زمینی ارتش جانانه مقاومت کرد و با سازماندهی و تجهیز نیروهای مردمی دشمن را زمین‌گیر کرد و به جز پیشروی غافلگیرانه‌ای که دشمن در روزهای نخست داشت هرگونه تحرک و پیشروی را از دشمن گرفت و نیروهای متجاوز را در مواضع و مناطق ناخواسته متوقف کرد و از این به بعد بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و با طراحی عملیات‌های مهم و حائز اهمیت، شکست را به دشمن تحمیل کردند. در روزهای ابتدایی جنگ این نیروی پرتوان در کنار مقاومت‌های مردمی و ایثارگری‌های سربازان در اقصی نقاط مرزهای جنوب با هدایت‌های حضرت امام(ره) و هماهنگی خوبی که با دیگر نیروها به‌ویژه نیروی دریایی ارتش داشت، ضربه‌های مهلکی بر نیروهای متجاوز وارد کرد.
ما امروز مفتخریم که بیش از ۵/۲ میلیون سرباز در هشت سال دفاع مقدس داوطلبانه خدمت مقدس سربازی خود را در کنار جان بر کفان نیروی زمینی ارتش گذراندند. باید گفت تحریم‌ها با حضور این عزیزان و فرزندان نسل سوم و چهارم این انقلاب هیچ تاثیری ندارد و همیشه و در همه حال سرافراز و پیروز هستیم.
ما و مردم آگاه و ولایتمدار، سربازان دفاع مقدس را فراموش نکنیم و به نسل جدید و فرزندان این مرز و بوم بگوییم در هیچ جای دنیا اینگونه سربازان را نخواهیم یافت و این درس بزرگی است که همه ما باید آن را بیاموزیم.



تاریخ انتشار : 1 مهر 1391, 03:29



» اخبار مرتبط:

  • بیانیه سپاه پاسداران
  • رهبر لب تر کنند روزگاردشمن سیاه می‌شود
  • سربازان گمنام امام زمان (عج) موفقیت‌های هسته‌ای کشور را بیمه کردند
  • شعار «ما می‌توانیم» از دل فتح خرمشهر بیرون آمد
  • "روزنامه شرق از عوامل فتنه 88 در کشور است"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟