مشروح اخبار


» رهبر لب تر کنند روزگاردشمن سیاه می‌شود



مردم به قشر روحانیت اعتماد دارند و این سرمایه بزرگی است و در چنین شرایطی است که دشمن می‌خواهد اعتبار و آبروی روحانیت را در لکه‌دار کند.

گروه سياسي: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم به قشر روحانیت اعتماد دارند و این سرمایه بزرگی است و در چنین شرایطی است که دشمن می‌خواهد اعتبار و آبروی روحانیت را در لکه‌دار کند. حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در دیدار هیات نمایندگی مقام معظم رهبری با علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه استان خوزستان، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری خطاب به روحانیون و ائمه جمعه و جماعت استان خوزستان، اظهار کرد: روحانیون سربازان امام زمان (عج) هستند و برای یاری این امام عزیز و خدمت به نظام ولایی جمهوری اسلامی، کمر همت بسته‌اند.وی گفت: امروز سرنوشت این کشور و این نظام مقدس به قشر عظیم روحانیت گره خورده و چه آنهایی که در این نظام مسئولیت اجرایی دارند، چه آنهایی که مشغول تحصیل هستند و چه ائمه جمعه و جماعات، همه در این نظام نقش دارند. هرجا سخن از نظام مقدس اسلامی است، روحانیت نیز در آنجا مطرح است و پیروزی این نظام و انقلاب با روحانیت پیوند دارد. رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم به روحانیت اعتماد دارند و این سرمایه بزرگی است؛ این اعتماد باید حفظ شود. امروز بیشترین تلاش استکبار، و در راس آن آمریکا و اسرائیل این است که اعتبار و آبروی روحانیت در انظار لکه دار شود و نمی دانند که اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی، لب تر کنند، روزگار آنها سیاه می شود. 

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات خوزستان این است که در سال های دفاع مقدس، مقام معظم رهبری بارها به این استان سفر کردند و بارها در خط مقدم نبرد و در میان رزمندگان حضور یافتند. ایشان گاه با لباس نظامی و خاکی از خوزستان به تهران بازمی گشتند و با همان شرایط خطبه های نماز جمعه را می‌خواندند. اکنون شرایط متفاوت از آن سال ها است؛ نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج دلاور اکنون از نظر تجهیزات و تعلیمات نظامی از قدرت بسیار بالایی برخوردارند.اکنون همه تجهیزات نظامی، ساخت داخل است و دشمن می داند اگر دست از پا خطا کند، هدف قرار می‌گیرد. فرمانده کل نیروهای مسلح نیز روحانی و مرجع تقلید است و این افتخار بزرگی برای نظام است. 

وی ادامه داد: دشمن بسیار تلاش می‌کند که به روحانیت آسیب وارد کند، به همین دلیل باید از هر کار و سخنی که کوچکترین لطمه ای به آبروی روحانیت می‌زند، پرهیز شود. مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب است و همه باید پشتیبان ولایت باشیم.



تاریخ انتشار : 5 بهمن 1391, 01:15



» اخبار مرتبط:

  • 3 درخواست روحانی از مقام معظم رهبری
  • نحوه برگزاری مراسم تنفیذ حسن روحانی
  • تریبون نمازجمعه محل طرح مسائل حزبی و جناحی نیست
  • تاجگردون به رهبری نامه نوشت
  • اولین هشدار امام جمعه جدیدگچساران/مسئولان کم‌کار را زیر سوال می‌بریم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟